Název: Proces rebrandingu a inovace obalu
Překlad názvu: The process of the rebranding and pack redesign
Autoři: Toncarová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kriystýna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; obal; značka; brand; marketing research; packaging

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22937

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18907


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet