Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Herní demo v Unity
Hostin, Adam ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Videohry sú v dnešnej dobe populárnejšie, ako kedykoľvek v histórii. Aj preto by sa tejto oblasti digitálneho umenia mala venovať zvýšená pozornosť. S príchodom smart telefónov sa dostupnosť videohier značne rozšírila. Dnes delí užívateľa od hry, ktorá by ho mohla zabaviť, len niekoľko ťuknutí do telefónnej obrazovky.  Cieľom tejto práce bolo naprogramovať mechaniky do herného dema. Mechaniky sa zameriavajú hlavne na pohyb postavy a objekty, s ktorými môže hráč interagovať. Hráč hrá za postavu klbka, z ktorého sa odmotáva lano. Koniec lana je zapálený a oheň sa postupne šíri, čo predstavuje pre hráča neustále riziko. V hre sa nachádzajú aj platoformy a brány meniace smer gravitácie. Zásadnou mechanikou je aj práca so svetlom, ktorá umožňuje vytvárať zaujímavé momenty pre hráča. Toto demo bolo vytvorené pomocou herného enginu Unity a jazyka C#. Výsledkom práce je aplikácia, herné demo, pre platformu android.
Vztah impulzivity, in-game nákupů a herních vzorců se symptomy problematického hraní u online hráčů
Linhart, David ; Lukavská, Kateřina (vedoucí práce) ; Vanek, Marián (oponent)
Tato práce se zabývala prediktory problematického hraní internetových her (IGD) a na základě kvantitativního výzkumu se pokusila, v rámci mobilních zařízení, ověřit její vztah s impulzivitou, in-game nákupy v případě konkrétní free-to-play RPG hry a s herními vzorci (frekvencí přihlášení během dne, mírou participace na herních událostech a délkou hraní konkrétní hry). Také byl zjišťován vztah impulzivity k herním nákupům. V teoretické části byla nejdříve představena teorie behaviorálních závislostí, následně byla pozornost věnována charakterizaci IGD, její aktuální konceptualizaci, současnému modelu vzniku a udržování, prevalenci, důsledkům a etiologickým faktorům, poté byly teoreticky vysvětleny faktory zkoumané v této práci. K ověření vztahů těchto faktorů s IGD byl použit příčný design výzkumu využívající dotazníků zaslaných československým hráčům přes kanál v mobilní aplikaci Discord. Impulzivita byla měřena zkrácenou škálou UPPS-P, pro problematické hraní byl použit dotazník IGDT, zatímco herní nákupy byly zjišťovány na základě sebe-kategorizace inspirované předchozím výzkumem a pro herní vzorce byly vytvořeny otázky nové. Pro analýzu dat bylo využito t-testů, ANOVA, korelační analýza, lineární regrese a binomiální logistické regrese. Korelační analýza ukázala, že impulzivita statisticky...
Herní demo v Unity
Hostin, Adam ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Videohry sú v dnešnej dobe populárnejšie, ako kedykoľvek v histórii. Aj preto by sa tejto oblasti digitálneho umenia mala venovať zvýšená pozornosť. S príchodom smart telefónov sa dostupnosť videohier značne rozšírila. Dnes delí užívateľa od hry, ktorá by ho mohla zabaviť, len niekoľko ťuknutí do telefónnej obrazovky.  Cieľom tejto práce bolo naprogramovať mechaniky do herného dema. Mechaniky sa zameriavajú hlavne na pohyb postavy a objekty, s ktorými môže hráč interagovať. Hráč hrá za postavu klbka, z ktorého sa odmotáva lano. Koniec lana je zapálený a oheň sa postupne šíri, čo predstavuje pre hráča neustále riziko. V hre sa nachádzajú aj platoformy a brány meniace smer gravitácie. Zásadnou mechanikou je aj práca so svetlom, ktorá umožňuje vytvárať zaujímavé momenty pre hráča. Toto demo bolo vytvorené pomocou herného enginu Unity a jazyka C#. Výsledkom práce je aplikácia, herné demo, pre platformu android.
Using New Technologies in Healthy Lifestyle Interventions Targeted at Children: The Case of the Netherlands
Háša, Marek ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Nové technologie, jako jsou sociální sítě nebo mobilní hry, jsou často viněny z přispívání k neustále rostoucímu procentu obézních dětí. Ty samé technologie však paradoxně skrývají velký potenciál pro kampaně propagující zdravý životní styl mezi dětmi. Předmětem této práce byl přístup tvůrců takových kampaní k využití nových technologií. Autor se zaměřil na kampaně sociálního marketingu, které mají za cíl měnit návyky jednotlivců. Nizozemsko bylo pro svou nízkou prevalenci dětské obezity, a naopak velmi vysoké postavení ve světovém žebříčku inovativnosti vybráno jako země, jejíž kampaně by mohly poskytnout cennou inspiraci pro sociální marketéry z Česka i jiných evropských zemí. Hlavním cílem této mnohonásobné instrumentální případové studie bylo odhalit, jaké výhody a limitace využití nových technologií spatřovali sami tvůrci kampaní na podporu zdravého životního stylu u dětí. Na základě prostudování dostupných dokumentů a realizace polostrukturovaných rozhovorů s tvůrci sestavil autor případové studie čtyř nizozemských kampaní propagujících cvičení a zdravý spánek a stravu mezi dětmi. Výsledky výzkumu ukázaly, že autoři těchto kampaní skutečně vnímali nové technologie jako hrozbu pro fyzické i psychické zdraví dětí. Zároveň však tyto technologie považovali za neodlučitelnou součást dnešní...
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Mobilní marketing
Gause, Matěj ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce Mobilní marketing je jednoznačně nastínit jeho vývoj a proč je tento nový fenomén tak důležitý pro moderní společnosti po celém světě. Práce se nesnaží jen o strohý popis médií mobilního marketingu, ale živě informuje o nejnovějších trendech a novinkáh ze světa mobilních aplikací a her. Na příkladech pak ukazuje nejúspěšnější mobilní aplikace, které zaznamenaly miliardy stažení a na jejich vyjimečných vlastnostech odhaluje velký potenciál mobilního marketingu. Bakalářská práce také jasně popisuje jeho výhody a nevýhody a dokazuje, že je nástrojem, který dokáže přinést firmě jak zisk a slávu, tak i další úspěchy v podobě spokojených a věrných zákazníků. Na rozboru konkrétního mobilního vývojářského studia podává ucelený a detailní pohled do nitra jednoho z největších vývojářských gigantů na mobilní hry. Autor v práci využívá bezmála 10 let svých zkušeností v tomto oboru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.