Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Marketingová strategie podniku (pro konkrétní firmu,organizaci)
Haška, Ivo ; Petřík, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategii firmy Linde Material Handling ČR. Na základě této analýzy formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k zlepšení konkurenceshopnosti firmy a zlepšení její pozice na trhu.
Podnikatelský záměr
Zelenková, Eva ; Svorová, Hana (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podnikatelským záměrem pro založení relaxačního a masážního centra, které bude poskytovat kvalitní služby. Práce se dále zabývá, jakým způsobem by projekt mohl být financován a jeho uvedením na trh.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu Cíle: Cílem práce je zpracovat marketingový plán pro nový lyžařský areál, který se bude nacházet v blízkosti Železné Rudy. V souvislosti s marketingovým plánem je nutné provést marketingový průzkum trhu a analýzu konkurence. Metody: V rámci průzkumu trhu je zvolena metoda písemného dotazování. Co se týká analýzy konkurence, jsou posuzovaná kritéria bodově ohodnocena na škálách a je jim přisouzena příslušná váha. Váha je stanovena metodou pořadí. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je marketingový plán uvádějící podrobný popis použité propagační strategie, personálního obsazení, ekonomického vyčíslení, prostorového řešení a dalších. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingový výzkum, SWOT analýza, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Rozpočet
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené veřejností. Metody: Práce bude kombinací kvalitativně kvantitativního výzkumu. Pro výzkum kvalitativní bude stěžejní metodou pozorování, které se pokusím doplnit o neformální rozhovory se zaměstnanci konkurenčních fitness center. Kvantitativní výzkum bude reprezentován písemným dotazováním. Na základě zjištěných informací sestrojím Porterův model pěti sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Výsledky: Marketingový výzkum byl simulován za stejných podmínek, v průběhu dvou let. Dále byl řešen komparativní metodou, která potvrdila, že konkurenční prostředí na Karlovarsku není příliš intenzivní. Pro zákazníka je nejdůležitější kvalita vybavení a pestrá, moderní nabídka služeb, které se mu příliš nedostává a spokojenost s nabídkou konkurenčních fitcenter klesá. Z výsledků výzkumu i analýz konkurence, či Porterova modelu pěti sil je patrné, že je na trhu prostor pro vznik nového fitness centra. Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, analýzy
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Marketingová strategie obchodního centra
Radačovská, Lucie ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tématem bakalářské práce je: Marketingová strategie obchodního centra. Zabývá se případovou studií obchodního centra VIVO! Hostivař v Praze. Cílem práce je prošetřit současnou marketingovou strategii tohoto obchodního centra, určit typického zákazníka a zejména na základě situační analýzy a výsledků vlastního výzkumného šetření, provedeného metodou dotazníku, zhodnotit marketingovou strategii obchodního centra VIVO! Hostivař. Práce obsahuje návrhy marketingových nástrojů a doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové strategie.
Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad
Štěchová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavit marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad pro rok 2017. Navržené marketingové strategie včetně implementačního plánu budou směřovány k dosažení marketingových a firemních cílů organizace. Metody: Pro analýzu mikroprostředí je použit Porterův model pěti sil. Analýza makroprostředí je provedena s pomocí PEST analýzy. U analýzy konkurence jsou posuzována kritéria zvolená na základě marketingového mixu. Kritéria jsou bodově ohodnocena a je jim přiřazena příslušná váha. Již zmiňované metody jsou podkladem pro tvorbu SWOT analýzy. V rámci Ansoffovy matice byly určeny marketingové strategie, které jsou podloženy výzkumem spokojenosti zákazníků. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán Expresky Jiřího z Poděbrad pro rok 2017, který obsahuje nezbytné náležitosti a může sloužit analyzovanému sportovnímu zařízení jako nástroj pro dosažení cílů organizace. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketingový výzkum, Expreska JZP

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.