Název: Návrh marketingové strategie
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal
Autoři: Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google Analytics; Marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; marketingový výzkum; mise.; model 7S; PESTEL analýza; Porterův model; segmentace; strategie firmy; SWOT analýza; vize; 7S model; company strategy; Google Analytics; marketing goals; marketing mix; marketing research; Marketing strategy; mission; PESTEL analysis; Porter model; segmentation; SWOT analysis; vision

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81520

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-571133


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet