Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mapping and analyzing signal coverage in 4G/5G mobile networks
Baránek, Michal ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Polák, Ladislav (vedoucí práce)
This thesis deals with the advanced measurement of signal coverage, capacity, and reliability in mobile networks, especially with the widespread adoption of 4G and 5G technologies. As these networks become increasingly integral to daily life, there is a need for cost-effective solutions to assess and optimize their performance. The primary objective of this work is to develop affordable software and hardware solutions capable of extracting fundamental Key Performance Indicators (KPIs) from 4G/5G mobile networks. The proposed system aims to provide users with an accessible tool to assess network performance, signal coverage in specific areas, and predictive models for future network capacity. These functionalities are presented through a user-friendly graphical interface (so-called GUI), allowing for straightforward and cost-effective measurements in both outdoor and indoor settings.
Model hodnocení ekonomických a sociálních faktorů výkonnosti v řízení podnikatelských subjektů
Hornungová, Jana ; Freiberg, František (oponent) ; Paseková, Marie (oponent) ; Škapa, Stanislav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na hodnocení ekonomických a sociálních faktorů výkonnosti při řízení podnikatelských subjektů. Hlavním cílem je navržení modelu, který vychází z principu Balanced Scorecard. V práci je soustředěna pozornost na ekonomickou a sociální oblast, opírající se o teoretický základ Corporate Social Responsibility. Výsledkem dizertační práce je nejen sestavení modelu hodnocení výkonnosti podnikatelských subjektů, ale také metodika implementace vytvořeného nástroje, včetně zpracování strategické mapy. Součástí výstupu je definování klíčových ukazatelů výkonnosti, které jsou propojené v rámci hodnocení stanovených strategických cílů v jednotlivých perspektivách. Základním předpokladem pro splnění cíle je identifikace ekonomických a sociálních faktorů, které mají vliv na výkonnost v oblasti Informační a komunikační činnosti v České republice.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Model hodnocení ekonomických a sociálních faktorů výkonnosti v řízení podnikatelských subjektů
Hornungová, Jana ; Freiberg, František (oponent) ; Paseková, Marie (oponent) ; Škapa, Stanislav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na hodnocení ekonomických a sociálních faktorů výkonnosti při řízení podnikatelských subjektů. Hlavním cílem je navržení modelu, který vychází z principu Balanced Scorecard. V práci je soustředěna pozornost na ekonomickou a sociální oblast, opírající se o teoretický základ Corporate Social Responsibility. Výsledkem dizertační práce je nejen sestavení modelu hodnocení výkonnosti podnikatelských subjektů, ale také metodika implementace vytvořeného nástroje, včetně zpracování strategické mapy. Součástí výstupu je definování klíčových ukazatelů výkonnosti, které jsou propojené v rámci hodnocení stanovených strategických cílů v jednotlivých perspektivách. Základním předpokladem pro splnění cíle je identifikace ekonomických a sociálních faktorů, které mají vliv na výkonnost v oblasti Informační a komunikační činnosti v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.