Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vybraného podniku s proteinovými doplňky na švédském trhu
Kudrnová, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané české firmy s proteinovými doplňky, která vstupuje na švédský trh. Diplomová práce obsahuje tři části. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s vybranou problematikou. Analytická část práce se věnuje analýze současného stavu firmy na českém trhu a také je v této části několik vybraných analýz včetně dotazníkové šetření o nákupním chování ve švédsku ve vybraném odvětví. Návrhová část obsahuje návrhy a doporučení, které povedou k úspěšnému vstupu na švédský trh.
Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh.
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
International Marketing Mix of Selected Company Entering Foreign Market
Sadloňová, Lujza ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering the German market. It specifies the motives and forms of entering the foreign market and defines the individual components of the international marketing mix. It contains a suggestion for a suitable form of entry, elaboration of an international marketing mix of the company and based on a survey of competitive prices of selected products, it recommends choosing a suitable pricing strategy when entering a foreign market.
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marke- tingového mixu české společnosti vstupující na maďarský trh. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy týkající se vstupu na zahraniční trh a marketingu, které dále využívá v praktické části práce. Analytická část práce se věnuje vyhodnocení současné situace společnosti a popsání jejího marketingového mixu. Taktéž je popsán maďarský trh a jeho specifika. Na základě výsledků analytické části je zpracována část návrhová, která obsahuje doporučení pro jednotlivé nástroje marketingového mixu při vstupu na maďarský trh.
Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh.
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marke- tingového mixu české společnosti vstupující na maďarský trh. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy týkající se vstupu na zahraniční trh a marketingu, které dále využívá v praktické části práce. Analytická část práce se věnuje vyhodnocení současné situace společnosti a popsání jejího marketingového mixu. Taktéž je popsán maďarský trh a jeho specifika. Na základě výsledků analytické části je zpracována část návrhová, která obsahuje doporučení pro jednotlivé nástroje marketingového mixu při vstupu na maďarský trh.
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
International Marketing Mix of Selected Company Entering Foreign Market
Sadloňová, Lujza ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering the German market. It specifies the motives and forms of entering the foreign market and defines the individual components of the international marketing mix. It contains a suggestion for a suitable form of entry, elaboration of an international marketing mix of the company and based on a survey of competitive prices of selected products, it recommends choosing a suitable pricing strategy when entering a foreign market.
Marketingová strategie firmy ŽĎAS na vybraných zahraničních trzích
Novotná, Romana ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tlustý, Antonín (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy ŽĎAS na mezinárodních trzích. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována teoretické rovině marketingové strategie. Po ní následuje praktická část, která začíná představením firmy ŽĎAS. Ve třetí části je analyzována marketingová strategie firmy z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Výchozím podkladem jak pro zkoumání marketingové strategie firmy, tak i pro její následné zhodnocení, které je obsahem poslední části, jsou zpracované přehledy obchodních případů z posledních pěti let.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.