Název: Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Překlad názvu: Marketing Mix of a Selected Publisher on the German Market
Autoři: Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; expanze na zahraniční trh; knihy pro děti a mládež; Marketing; mezinárodní marketingový mix; mezinárodní obchod; nakladatelství; Německo; 4P; books for children and youth; expansion into foreign market; Germany; international marketing mix; international trade; Marketing; publishing house

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206056

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-503630


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet