Název: Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Překlad názvu: International Marketing Mix of the Winery for Entering the Polish Market
Autoři: Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; mezinárodní marketingový mix; polský trh; Porterova analýza; SLEPTE analýza; SWOT analýza; international marketing mix; marketing; Polish market; Porter’s analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206011

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-595947


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet