Název: Marketingová strategie firmy ŽĎAS na vybraných zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of ZDAS company on the chosen international markets
Autoři: Novotná, Romana ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tlustý, Antonín (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; mezinárodní marketingový mix; ŽĎAS; international marketing mix; marketing strategy; ZDAS

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30489

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112653


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet