Název:
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Překlad názvu:
International Marketing Mix of a Company Entering Foreign Market
Autoři:
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marke- tingového mixu české společnosti vstupující na maďarský trh. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy týkající se vstupu na zahraniční trh a marketingu, které dále využívá v praktické části práce. Analytická část práce se věnuje vyhodnocení současné situace společnosti a popsání jejího marketingového mixu. Taktéž je popsán maďarský trh a jeho specifika. Na základě výsledků analytické části je zpracována část návrhová, která obsahuje doporučení pro jednotlivé nástroje marketingového mixu při vstupu na maďarský trh.
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering a Hungarian market. The first part of the thesis describes theoretical knowledge on the topic of entering a foreign market and marketing, on which further parts are based. The analytical part describes the current company state, its marketing mix and specifics of the Hungarian market. Based on the results of the analytical part, the final part of the thesis provides suggestions for the international marketing mix of the company while entering a Hungarian market.
Klíčová slova:
expanze na zahraniční trh; maďarský trh; mezinárodní marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza; expansion to a foreign market; Hungarian market; international marketing mix; PEST analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206012