Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Expansion of Czech Online Store with Professional and Garden Tools into the German e-commerce Market
Hlavenková, Andrea ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to determine whether the German market is a viable option for the expansion activities of a Czech online store that sells professional, hobby, and garden tools, along with related products. This thesis will closely examine the specifics of the German market, the state of e-commerce, and whether the company is financially and operationally prepared to undertake such a complex process. After addressing the research question, a relevant proposal in the form of an expansion plan will be laid out, covering all necessary aspects including market entry, legal considerations, marketing, cost estimation, and timeline implementation.
Expansion Plan for a B2B SaaS Company into New English-Speaking Markets
Yesilkutuk, Emre ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This diploma thesis seeks to evaluate the viability of expanding a US-based B2B SaaS company that offers Warehouse Management Systems into English-speaking markets, with a particular focus on the Canadian market. The study will assess whether the company is ready, both financially and operationally, for such an intricate expansion effort. The thesis will address the research question by developing a detailed expansion strategy that includes market entry modes, marketing approaches, cost analysis, and budget planning for market entry.
The Company's Entry Into Foreign Markets
Kovačech, Ján ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the selected company and its intention to enter a foreign market. The primary objective was to evaluate the company's preparedness and subsequently propose a strategy for the foreign market entry. The theoretical background covers topics such as internationalization, strategic analysis, and risk assessment. The second part analyses the company and the foreign country’s profile, supported by primary and secondary market research, to assess the company’s readiness for expansion. The third section presents the proposal for entering the foreign market, along with a risk assessment.
Market expansion of a Virtual Reality business into United Kingdom
Křivánek, Stanislav ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis critically analyzes the possibility of a certain company to enter a new foreign market - the United Kingdom. Therefore the main goal of this work is to find out whether this expansion is feasible and whether it could generate a profit to a company. The theoretical framework of this thesis outlines the foundations for the analytical part, in which the United Kingdom's and the company have been analyzed and the practical part, which offers a summary of activities, which need to be done in order to succesfully expand into UK.
Řízení expanze e-commerce
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá obchodním modelem expanze elektronického obchodu do zahraničí v rámci Evropy. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných postupů současné expanzivní politiky. Dále je navržen manažerský plán pro systematickou expanzi s minimalizací rizik, stabilizace současného mezinárodního působení a návrh technologicko-informační řešení pro práci s daty.
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Drábková, Markéta ; Dlouhý, Ondřej (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomové práce „Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh“ se zabývá vstupem společnosti Spielberg Brno Arms s r.o. na francouzský trh. Teoretická část pojednává o vývoji internacionalizace podniků, formách vstupu na zahraniční trh a o rizicích plynoucích z mezinárodního obchodu. Charakterizuje také jednotlivé ekonomické analýzy – PEST analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Praktická část se zaměřuje na samotnou společnost, exportní artikl a vypracovává také již zmíněné analýzy. Poslední část představuje konkrétní strategii vstupu společnosti Spielberg Brno na francouzský trh, která je vytvořená na základě poznatků této práce.
Řízení expanze e-commerce
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá obchodním modelem expanze elektronického obchodu do zahraničí v rámci Evropy. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných postupů současné expanzivní politiky. Dále je navržen manažerský plán pro systematickou expanzi s minimalizací rizik, stabilizace současného mezinárodního působení a návrh technologicko-informační řešení pro práci s daty.
Market expansion of a Virtual Reality business into United Kingdom
Křivánek, Stanislav ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis critically analyzes the possibility of a certain company to enter a new foreign market - the United Kingdom. Therefore the main goal of this work is to find out whether this expansion is feasible and whether it could generate a profit to a company. The theoretical framework of this thesis outlines the foundations for the analytical part, in which the United Kingdom's and the company have been analyzed and the practical part, which offers a summary of activities, which need to be done in order to succesfully expand into UK.
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.
Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade
Tollingerová, Iveta ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Tématem diplomové práce Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade je firemní expanze na zahraniční trhy a možný užitek ze spolupráce s vládní agenturou na podporu exportu CzechTrade. Hlavním cílem práce je zhodnotit podmínky pro vstup českých firem na mexickém trhu a vedlejším cílem je zhodnocení možností spolupráce českých firem usilujících o zahraniční expanzi s agenturou CzechTrade. Diplomová práce se bude zaměřovat na expanzi na jeden specifický trh (Mexiko) a bude zkoumána činnost jedné konkrétní české firmy (výrobní družstvo Kovobel), to z důvodu zúžení záběru práce a zároveň pro lepší ilustraci na konkrétním případě. Výstupem a přidanou hodnotou této diplomové práce budou poznatky a doporučení, která by českým firmám měla být nápomocná před a během procesu vstupu na mexický trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.