Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Boreček, Ondřej ; Totková, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému společnosti DATASoftware, spol. s.r.o. Po posouzení silných a slabých stránek systému budou navrženy změny, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení přidané hodnoty, kterou informační systém firmě poskytuje nebo ke snížení nákladů na provoz při zachování stejné funkcionality.
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Podnikové komunikační a informační webové portály
Hrbatová, Gabriela ; Moravec, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a definicí požadavků pro implementaci vhodného komunikačního a informačního webového portálu pro podnik OR-NEXT spol. s r.o., který se zaměřuje na implementace informačních systémů QI a Lawson M3, systémovou integraci obecně a poskytování poimplementačních služeb. Portál zdokonalí komunikaci se zákazníky a zjednoduší a zrychlí podnikové procesy týkající se správy zákaznického portfolia a zákaznických požadavků.
Vytvoření help desku SW nástroje pro řízení kybernetické bezpečnosti
Brzobohatá, Veronika ; Svoboda Vlastimil, Ing., MBA (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu návrhu helpdesku pro software ESKO. Tento ESKO software vyvinula firma ISIT Slovakia s.r.o. Helpdesk bude znázorněn pomocí několika softwarů. Některé se používají pro tvorbu diagramů a znázornění workflow, další pak pro grafické úpravy. Helpdesk bude vytvořen na základě aktuálních potřeb firmy a následně jí bude dodán jako výsledný produkt. Hlavním cílem je rozšířit funkcionalitu webu a doplnění tohoto webu o navrhnutý helpdesk. Bonusem bude knihovna dotazů, která bude fungovat na principu SQL databáze.
Motivace pracovníků zákaznických center
Trnka, Michal ; Hájek, David (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl zvýšit kvalitu práce telefonních operátorů a členů kurýrní sítě společnosti Mediaservis s.r.o., která poskytuje jedinou alternativu České pošty s.p. z pohledu celorepublikového poštovního operátora a zároveň zajišťuje outsourcing služeb zákaznické podpory. Teoretická část práce je věnována studiu pracovní motivace, systémům odměňování a nepeněžním faktorům, ovlivňující výkon pracovníků. V praktické části jsou vypracovány návrhy na změnu stávajícího motivačního programu, které vychází z poznatků dotazníkového měření na pracovišti.
Helpdesk pro podporu správy firemních počítačových sítí
Vašák, Petr ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením a implementací systému helpdesk s diagnostikou (zpětnou odezvou) pro firmu The Best Network Solution, zabývající se IT outsourcingem, sloužící ke správě jejich počítačových sítí, zařízení a podporu koncových zákazníků.
Výběr a implementace informačního systému
Novotný, Jaroslav ; Čermák, Jakub (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení problematiky výběru a implementace nového informačního systému pro společnost poskytující IT služby. Na začátku práce jsou uvedena teoretická východiska, která se vztahují k tématu práce. Následně je zvolená společnost analyzována a na základě výsledků analýzy je navržen nový informační systém. V práci je rovněž navržena implementační strategie a analýza rizik implementace nového informačního systému do firemního prostředí. Na konci práce je implementace informačního systému ekonomicky zhodnocena.
Projektové řízení s možností využití umělé inteligence v informačním managementu
Janková, Martina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika projektového řízení s možností využití umělé inteligence v informačním managementu firmy. Řešení této problematiky je provedeno na základě publikací uvedených v informačních zdrojích, které vytvářejí popis výchozích podmínek pro teoretickou část práce. Na základě analýzy informačního managementu firmy je zpracován model projektového řízení firmy s výběrem použitelných metod umělé inteligence v projektování HelpDesku pro uvedenou firmu.
Webová aplikace HelpDesk a synchronizace dat
Balogh, Pavel ; Heriban, Pavel (oponent) ; Šťastný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem webové aplikace Helpdesk, která zajišťuje komunikaci s internetovými uživateli. V první části práce je stručný popis jednotlivých prostředků a nástrojů, které byly použity. V praktické části je popsán návrh a vývoj jednotlivých vrstev webové aplikace. Je zde zmíněno i vytvoření a použití nástrojů pro synchronizaci a generování kódu.
Optimalizace ethernetové sítě ve výrobním podniku
Kratochvíl, Petr ; Kubánková, Anna (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje práce vykonávané při optimalizaci podnikové sítě ve společnosti Alps Electric Czech s cílem rozšířit množství informací získávaných o stavu sítě a tím zlepšit reakci IT oddělení na případné chyby. Při optimalizaci, také došlo k nasazení monitorovacího systému a jeho provázání s helpdeskem a na míru vytvořeným webem, jenž běží na mikroframeworku Flask. S postupným nasazování docházelo k úpravám na základě zpětné vazby od pracovníků IT odddělení. Celkově tak došlo k zpřehlednění sítě zvyšující efektivitu údržby a servisu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.