Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 400 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zdrojová původnost a zacházení s fotografiemi v tištěných denících MF DNES a Lidové noviny
Boháčová, Anna ; Lábová, Sandra (vedoucí práce) ; Součková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem proměny fotožurnalismu v oblasti práce se zdroji fotografií na titulních stranách tištěných deníků ve vztahu k současnému postavení médií u nás i ve světě. Teoretická část představuje klíčové koncepty jako je gatekeeping, agenda- setting či zpravodajské hodnoty, které během redakčních rutin ovlivňují selekci mediálních obsahů. Následně se zaměřuje na samotnou oblast fotožurnalismu a fenoménů, které díky nástupu internetu a digitalizace mění zavedené postupy. Specifikuje, jak vzestup participativní žurnalistiky a multiskillingu může pozměnit práci fotožurnalistů a ve výsledku i výběr zdroje fotografií na titulních stranách. Posléze je popsán předmět výzkumu, tedy tištěné deníky Mladá fronta a Lidové noviny. V praktické části práce využívá dvou výzkumných metod k dosažení validních zjištění. Je tak použita kvantitativní obsahová analýza výzkumného vzorku fotografií na titulních stranách deníků ve třech sledovaných obdobích 2000, 2010, 2019. Data jsou následně popsána a vyobrazena pomocí grafů. Tyto informace jsou dále doplněny o výpovědi tří fotožurnalistů skrze kvalitativní polostrukturované rozhovory. Mezi hlavní zjištění analýzy patří pozitivní přístup fotožurnalistů k projevům participativní žurnalistiky a vyvrácení tak domněnky o novodobé hrozbě pro tradiční...
In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Kratochvílová, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci prodejen, přičemž se jedná o případovou studii firmy Notino. Cílem práce bylo zjistit povědomí návštěvníků o určitých digitalizacích a to, jak se k nim z uživatelského hlediska staví. Zároveň je zkoumána užitečnost daných technologií v konceptu celé prodejny, respektive jakým způsobem podporují její chod. V práci je nejprve teoreticky vymezen pojem "in-store marketingová komunikace" a jeho hlavní funkce. Následně jsou představeny moderní trendy a technologie vztahující se k marketingovým aktivitám v místě prodeje spolu s kosmetickým průmyslem a jeho současnými trendy. Další část práce se již zaměřuje více na představení firmy Notino a jejích prodejen. Výzkum je řešen za pomoci kvalitativní výzkumné metody, přesněji řečeno individuálními rozhovory. Data získaná z rozhovorů, které probíhaly s návštěvníky a zaměstnanci prodejny, jsou následně zanalyzována a interpretována. Za pomoci dat je poté daná pobočka spolu s vybranými digitalizacemi představena blíže.
Výzkum digitalizace objednávání zákazníků na trhu s kadeřnickými službami
Penčev, Adam ; Oukropec, Jindřich (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
V současné době digitalizace proniká do mnoha sfér našich životů a beauty služby, jako kadeřnictví, jsou jednou z nich. Tato bakalářská práce se, jako první svého druhu, zaměřuje na digitalizaci procesu objednávání zákazníků v kadeřnických salonech v České republice. Cílem práce je analyzovat současný stav digitalizace v tomto sektoru, identifikovat hlavní bariéry a výzvy spojené s implementací digitálních objednávacích systémů a navrhnout možná zlepšení pro zvýšení efektivity podniků a zákaznické spokojenosti. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody, obsahující deskriptivní analýzu a rozhovory s klíčovými účastníky v rámci kadeřnického trhu. Výsledky ukazují, že přestože je digitalizace objednávání stále v rané fázi, má potenciál výrazně zlepšit organizaci práce, snížit časovou náročnost rezervací a zvýšit spokojenost zákazníků. Tato práce přispívá k lepšímu pochopení přínosů a bariér digitalizace v kadeřnictví a nabízí podklady pro rozvoj byznysových aktivit v tomto oboru. Klíčová slova digitalizace, kadeřnictví, objednávání online, zákaznická spokojenost, efektivita procesu
Dopady digitalizace na udržitelnost organizace
Klementová, Kateřina ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá souvislostmi mezi digitalizací a udržitelnosti společnosti. Soustředí se na zlepšení finanční stability a snížení uhlíkové stopy za pomoci vstupu do digitálního světa. Pokouší se navrhnout plán pro vybranou společnost, jak dojít k nastaveným cílům. Na základě podrobné kalkulace jsou vyvozeny důsledky digitalizace na udržitelnost společnosti.
Návrh projektu digitalizace agendy objednávkových procesů ve vybrané firmě
Lukašík, David ; Širáňová, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a naplánováním projektu pro vývoj a zavedení softwaru sloužícího pro zakládání, správu a archivaci objednávek v rámci konkrétní firmy za pomocí metod projektového řízení. Cílem práce je poskytnout komplexní plán projektu, podle kterého bude projekt probíhat.
Návrh podpory řízení procesu engineeringu nástroji digitalizace
Fridrich, Radim ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem výrobního procesu na oddělení engineeringu z pohledu digitalizace. V rámci zvolené metodologie je provedena detailní analýza procesu distribuce dokumentace. Na základě výsledků analýzy je z dostupných informačních systémů vybrán nejvhodnější systém pro integraci a bude následně implementován do výrobního závodu.
Uplatnění matematických a statistických metod v řízení podniku
Hrkeĺ, Jan ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem zlepšení stávajících procesů ve vybraném podniku za pomocí matematických a statistických metod. Toho je docíleno na základě digitalizace a automatizace procesů zpracování faktur ve vybraném podniku za účelem zvýšení konkurenceschopnosti v dynamickém obchodním prostředí. Vzhledem k vysokým nákladům a rizikům spojeným s tradičním manuálním zpracováním faktur se podnik rozhodl pro přechod na moderní digitální řešení. Práce je rozdělena do dvou částí, z níž první nastiňuje teoretické základy, které jsou stěžejním pokladem pro následnou detailní analýzu současného stavu zpracování faktur. Dále jsou identifikovány klíčové problémy a je navrženo efektivní řešení s využitím technologií SharePoint, Power Apps a Power BI od společnosti Microsoft. Implementace navrhovaného řešení přináší podniku značné výhody, včetně snížení operativních nákladů, zvýšení přesnosti fakturačních dat a uvolnění lidských zdrojů pro jiné úkoly.
Využitie digitálnych dvojčiat v automotive
Horuta, Šimon ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Repka, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálních dvojčat v automobilovém průmyslu. V úvodu je definován pojem digitálního dvojčete a následně jsou popsány technologie Průmyslu 4.0, které digitální dvojče využívá. Dále je uvedeno několik příkladů jejich využití v automobilovém průmyslu. V praktické části je provedena simulace brzdného manévru ve virtuálním prostředí a oveření funkčnosti tohoto modelu pomocí reálných jízdních zkoušek. Výsledkem praktické části je srovnání grafů ze simulace a z reálné jízdy.
Informační systém pro odvádění výroby a materiálu
Škutová, Miroslava ; Hranický, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je provést digitalizaci klíčových aspektů výrobních a personálních procesů ve strojírenské firmě a současně optimalizovat využití existujícího informačního systému HELIOS iNuvio. Vyvinutý software, založený na webových technologiích PHP s využitím frameworku Symfony, React a REST, obsahuje moduly, které nejen nahrazují terminálovou aplikaci pro odvádění výroby a správu materiálů, ale také umožňují digitalizaci a zjednodušení dalších firemních procesů, včetně podepisování důležitých dokumentů a správy strojů. Analytický modul tohoto řešení poskytuje pomocí vizualizačního nástroje Grafana vedení firmy podrobné informace o výkonnosti zaměstnanců, efektivitě výrobních procesů a finančních aspektech výroby. Docházkový modul nahrazuje manuální správu docházky zaměstnanců. Komplexní řešení zvyšuje celkovou efektivitu podnikových procesů a zlepšuje uživatelskou zkušenost, aniž by vyžadovala další investice do hardwaru nebo systémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 400 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.