Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv umělé inteligence na vnímání kvality a důvěryhodnosti obsahu v digitální komunikaci
Richter, Martin ; Slavíček, Daniel (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv umělé inteligence (AI) na digitální komunikaci, vnímání obsahu a potenciální negativní důsledky spojené s generovaným obsahem. Práce také předkládá možnosti, které generativní umělá inteligence přináší v kontextu tvorby multimediálního obsahu. Zároveň se věnuje faktorům a zkreslením, které ovlivňují vnímání takto generovaného obsahu. Práce také analyzuje povědomí a schopnosti žáků základních a středních škol v oblasti generativní AI. Výsledky ukazují, že studenti mají povědomí o schopnostech generativní AI, ale mají potíže s rozpoznáním generovaného obsahu, což poukazuje na potenciální rizika spojená s manipulací a dezinformacemi.
Porovnání webové stránky prezidentského kandidáta s jeho prezentací na Facebooku
Čechmanová, Monika ; Hrůzová, Andrea (vedoucí práce) ; Vocásek, Tibor (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kampaně prezidentského kandidáta Jaroslava Bašty, který kandiduje za politickou stranu Svoboda a přímá demokracie (SPD) v roce 2023. Konkrétně bude porovnáván obsah webové stránky s obsahem na sociální síti Facebook, které slouží jako podpora jeho kandidatury. Cílem práce je zjistit rozdíly mezi obsahem na těchto dvou platformách a analyzovat použité strategie v oblasti marketingu, PR a veřejného mínění. Práce bude také zkoumat, zda prezidentský kandidát využívá prvky iliberalismu a jakým způsobem komunikuje svůj volební program. V teoretické části se práce zaměří na digitální komunikaci jako "nový nástroj politické komunikace" a vymezí klíčové pojmy a teorie související s digitální a politickou komunikací a marketingem. Výchozím zdrojem budou práce politologa Chytilka (2012 nebo 2019), který se specializuje na politický marketing, a práce Matuškové (např. 2006), expertky na politický a volební marketing. V praktické části práce bude použita metoda analýzy rétorických a obrazových prostředků pro mapování využívání populismu pro politické účely v předvolebním období, otázek "fake news" a strategií populistické rétoriky na Facebooku. Teorie budou vycházet z prací Šabatky (2014), Singera (2019) a Kharisové (2022). Bakalářská práce byla vytvořena v průběhu...
Imagining the West: Marginality and Possible Lives at the Outskirts of a Mexican City
Heřmanová, Marie ; Stöckelová, Tereza (vedoucí práce) ; Kandert, Josef (oponent) ; Grill, Jan (oponent)
disertační práce: Představování Západu: Marginalita a možné životy na předměstí mexického města Mgr. Marie Heřmanová Práce rozvíjí výsledky dlouhodobého terénního výzkumu ve městě San Cristóbal de Las Casas ve státě Chiapas na jihu Mexika, v regionu, kde probíhá od 60.let 20.století masivní rurálně- urbánní migrace. Výzkum se soustředil na druhou generaci migrantů tzotzilského a tzeltalského původu, kteří nyní žijí na předměstí San Cristóbalu. Mladí indiáni, jejichž rodiče přišli do města za lepší obživou z horských komunit ve státě Chiapas, jsou dnes zcela bilingvní a ovládají jak mateřský jazyk (tzotzilštinu nebo tzeltalštinu), tak španělštinu. Stejně jako jejich rodiče pracují jako prodejci suvenýrů nebo pouličního občerstvení v centru města. Dennodenně jsou tak v kontaktu s turisty a expaty, kteří se v centru pohybují. Tato setkání jsou v kontextu práce vnímána jako konstitutivní prvek představovaného životního stylu Západu, který je charakterizován mobilitou a modernitou. Koncept "imaginárního Západu" (Yurchak 2005) je centrálním konceptem celé práce, představuje neviděnou a přesto všudypřítomnou vlast turistů a především, místo kde se odehrávají "lepší životy". Text se zabývá tím, jak hledání lepších, možných životů tvaruje a ovlivňuje každodenní volby a rozhodnutí indiánské mládeže a jejich...
Řetězové e-maily jako forma politické propagandy
Šalplachtová, Iva ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem bakalářské práce je zvýšit povědomí o řetězových dezinformačních e-mailech, často politicky zaměřených, které kolují především mezi zástupci generace současných seniorů. Zároveň je účelem práce zjištění týkající se obsahu e-mailů jeho vliv na recipienty a odesílatele. V první části práce jsou definovány základní pojmy, tj. dezinformace, jejich výskyt a porovnání, seniorská generace a její působení v digitálním prostředí, ale i řetězové zprávy a jejich původ. Druhou částí je analýza zpráv. Je zaměřena na odhalování dezinformací obsažených ve vybraných e-mailech. Zároveň jde v této části poukázáno i na často se opakující narativy. Poslední, třetí, část je výzkumná, v níž, se na základě čtyř stanovených hypotéz, analyzuje vliv řetězových e-mailů na respondenty focus group. Hypotézy jsou stanoveny na základě poznatků získaných při zpracovávání teoretické části práce a výsledků pocházejících z analýzy e-mailů a druhé části této práce.
Imagining the West: Marginality and Possible Lives at the Outskirts of a Mexican City
Heřmanová, Marie ; Stöckelová, Tereza (vedoucí práce) ; Kandert, Josef (oponent) ; Grill, Jan (oponent)
disertační práce: Představování Západu: Marginalita a možné životy na předměstí mexického města Mgr. Marie Heřmanová Práce rozvíjí výsledky dlouhodobého terénního výzkumu ve městě San Cristóbal de Las Casas ve státě Chiapas na jihu Mexika, v regionu, kde probíhá od 60.let 20.století masivní rurálně- urbánní migrace. Výzkum se soustředil na druhou generaci migrantů tzotzilského a tzeltalského původu, kteří nyní žijí na předměstí San Cristóbalu. Mladí indiáni, jejichž rodiče přišli do města za lepší obživou z horských komunit ve státě Chiapas, jsou dnes zcela bilingvní a ovládají jak mateřský jazyk (tzotzilštinu nebo tzeltalštinu), tak španělštinu. Stejně jako jejich rodiče pracují jako prodejci suvenýrů nebo pouličního občerstvení v centru města. Dennodenně jsou tak v kontaktu s turisty a expaty, kteří se v centru pohybují. Tato setkání jsou v kontextu práce vnímána jako konstitutivní prvek představovaného životního stylu Západu, který je charakterizován mobilitou a modernitou. Koncept "imaginárního Západu" (Yurchak 2005) je centrálním konceptem celé práce, představuje neviděnou a přesto všudypřítomnou vlast turistů a především, místo kde se odehrávají "lepší životy". Text se zabývá tím, jak hledání lepších, možných životů tvaruje a ovlivňuje každodenní volby a rozhodnutí indiánské mládeže a jejich...
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Vojtěchová, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Fišerová, Kateřina (oponent)
Tématem diplomové práce je Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků. Cílovým segmentem jsou mladí lidé ve věku 18 až 30 let. Cílem práce je pomocí publikovaných studií a vlastního dotazníkového šetření zjistit preference mladých lidí, jak by s nimi jejich banka měla komunikovat prostřednictvím digitálních technologií. V návaznosti na zjištění navrhnu bankám doporučení, jakým způsobem by měly s mladou generací správně digitálně komunikovat. V rámci teoretické části se budeme věnovat tématům komunikace a zákazník. V kapitole věnované komunikaci bude největší důraz kladen na oblasti online komunikace a sociální sítě. Praktická část se zaměří na současnou digitální komunikaci bank na konkrétních příkladech, představí výsledky vlastního dotazníkové šetření a doporučení pro banky do budoucna.
Porovnání mediální komunikace a propagace předních českých aukčních síní a světových aukčních siní Sotheby's a Christie's v letech 2010 - 2016
Žížala, Jan ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá mediální komunikací prostřednictvím nových technologií, konkrétně vybraných sociálních sítí Facebook a Instagram, v oblasti aukčního trhu s uměním. Zkoumány jsou přední české aukční domy 1. Art Consulting, Dorotheum a EuropeanArts. Zahraniční aukční domy jsou zastoupeny dvojicí světových lídrů aukčního trhu s uměním, aukčními síněmi Christie's a Sotheby's. Práce shrnuje nejprve trh s uměním a jeho charakteristiku, marketingovou a mediální komunikaci aukčních síní, český i zahraniční aukční trh a historii aukčních síní zkoumaných v diplomové práci. Metodikou zpracování materiálu je kvantitativní obsahová analýza. Analýza se zaměřuje především na množství sociálních sítí využívaných aukčními síněmi ke komunikaci s příznivci a ostatní veřejností, úspěšnost této komunikace a největší část výzkumu je věnována povaze jednotlivých mediálních sdělení. U vybraných sdělení je zkoumána mimo jiné délka, úspěšnost, původ, zaměření, téma atd. Analýza byla zaměřena na období od podzimu 2016 do jara 2017. Výsledky kvantitativní analýzy jsou popsány a na závěr je provedeno srovnání českých a zahraničních aukčních síní v oblasti komunikace prostřednictvím sociálních sítí.
Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry
Kulesová, Kateřina ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace módního domu Burberry. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komunikační kanály a jejich specifika, která značku odlišují od ostatních. V teoretické části se autorka zabývá módním marketingem a představením značky, včetně historického pozadí, marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části pak autorka analyzuje offline a online komunikační aktivity. V této části se věnuje přístupu značky například k store marketingu, eventům nebo sociálním sítím. Součástí práce je také stručné porovnání facebookového profilu značky Burberry a na trhu obdobně postavené značky
On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013
Hodboď, Tomáš ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013" se zabývá deskriptivní analýzou specifické oblasti marketingové komunikace veřejné instituce. Předkládá teoretické vymezení institucionální a politické komunikace, následně popisuje její specifika. Práce dále zasazuje on-line komunikaci do širšího kontextu masových médií a specifikuje její základní nástroje, přičemž důraz klade na nové formáty komunikace - sociální sítě. Rovina strategie on-line komunikace slouží k definování správného přístupu ke komunikaci v digitálním prostředí. Součástí práce je také deskriptivní analýza vymezených on-line komunikačních kanálů Úřadu vlády ČR (webové stránky, Facebook stránka, Twitter kanál), které jsou zkoumány z hlediska frekvence komunikace, obsahové struktury a formátů publikovaných sdělení. V závěru práce je provedeno porovnání a zhodnocení, které popisuje přístup, jejž Úřad vlády ČR pro on-line komunikaci zvolil.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.