Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam corporate designu pro firemní komunikaci
Růna, David ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na oblast corporate identity, s důrazem na corporate design. Jsou v ní popsány funkce jednotlivých složek systému corporate identity jejich vztahy a cíle. Podrobněji se práce věnuje tématu corporate design. V praktické části je uveden příklad projektu redesignu společnosti a na toto téma je také proveden výzkum.
Analýza komunikačního mixu Zoo Praha
Linhartová, Štěpánka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Frühbauer, Otakar (oponent)
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako komunikační mix a jeho složky, hlavně pak reklama a public relations. Dále pak pojem vizuální styl a jeho tvorba. V praktické části je podroben analýze komunikační mix Zoo Praha z let 2002 - 2007, s důrazem na jednotný vizuální styl, který se komunikačním mixem prolíná.
Projekt firemního designu a jeho příklad ve firmě Filamos s.r.o.
Hartl, Jan ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma týkající se firemního designu. Cílem je vysvětlit aspekty, které s danou problematikou souvisí a to zejména z pohledu projektu firemního designu. Na příkladu realizace takového projektu ve firmě Filamos s.r.o. je ukázán jeho postup. V první části práce je vysvětlen samotný pojem firemní design. Je zde popsáno, jak daný pojem chápat v kontextu firemní identity potažmo firemní image. Dále je zde vysvětleno napojení na informační strategii, protože design je nezanedbatelnou součástí formy předávání informací. V druhé části práce je zpracována příprava a realizace projektu firemního designu ve firmě Filamos s.r.o. Je zde popsán průběh jednotlivých fází projektu. Praktická část se nezabývá dopodrobna grafikou jako takovou, ale metodikou projektu firemního designu. K práci je přiložen "Grafický manuál" pro firmu Filamos s.r.o. jako výstup projektu.
Corporate design na příkladě konkrétní společnosti
Hubka, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Čejchan, Vlastimil (oponent)
Předmětem této práce je Corporate Design (firemní styl), jednotný vizuální styl, jeden ze základních prvků Corporate Identity (firemní identita) a jeho aplikace na konkrétním příkladě společnosti. Cílem teoretické části práce je vysvětlit význam Corporate Design jako prostředku firemní vizuální komunikace. V této souvislosti práce objasňuje vazby a vztahy mezi pojmy jednotného vizuálního stylu, popisuje základní konstanty a odvozené prvky Corporate Design, objasňuje principy jeho tvorby a příčiny vedoucí k jeho změnám. Praktická část se zabývá tvorbou nového firemního stylu na příkladě společnosti. Cílem je navrhnout jednotný vizuální styl společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvořit grafický manuál, který obsahuje definice jednotlivých aplikací firemního stylu. Přínosem práce je ucelený pohled na problematiku jednotného vizuálního stylu, vysvětlení významu Corporate Design, jeho prvků a souvislostí složek firemní identity. Přínos spočívá také v návrhu nového jednotného vizuálního stylu společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvoření grafického manuálu. Uvedené postupy a principy mají význam pro zájemce o jednotnou vizuální prezentaci nejen z řad malých a středních firem.
Prezentační materiály vzdělávací instituce
Lišková, Martina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Práce analyzuje současné požadavky kladené na moderní prezentační materiály vzdělávací instituce (vysoké školy/fakulty). Tyto požadavky budou specifikovány s ohledem na cílovou skupinu uchazečů o studium. Analýza bude zohledňovat hlavní aspekty dané problematiky (formální, obsahové, případně další). Součástí práce bude rešerše současného stavu dostupných podkladů v oblasti ekonomicko-manažerského vzdělání. Výsledkem práce budou doporučení pro vytvoření návrhů prezentačních materiálů vzdělávací instituce.
Využití grafického designu k posílení image firmy
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.
Corporate identity a její praktická aplikace
Jeřábková, Kamila ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření loga pro Klub deskových her VŠE. Metodami k dosažení daného cíle je prostudování teoretických základů vedoucích k tvorbě úspěšného loga a studium jeho jednotlivých faktorů jako jsou barvy, typografie a symboly. Přínosem této práce je vytvoření něčeho, co je potřebné a bude dále využíváno. Prvních pět kapitol je teoretických a poslední kapitola je praktická, aplikující nabyté znalosti na náš klub.
Corporate Identity
Hatlapa, Tomasz ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Lahodná, Radka (oponent)
Obsahem této práce je problematika firemní identity - nástroje pomocí kterého se firma (subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemní identity s praktickým vnímáním této identity. Práci doplňujou výsledky marketingového výzkumu.
Vliv Corporate Design na image společnosti
Radil, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. V první jsou definovány složky Corporate Image, jejich vzájemné vztahy, popsány části grafického manuálu a pravidla pro tvorbu manuálu. V druhé části práce je na základě briefu klienta navrhnut jednotný vizuální styl pro začínající poradenskou firmu a popsány zásady pro používání entit grafického manuálu.
Východiska tvorby firemního stylu
Horký, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
V této práci se zabývám firemní komunikací. Pro její plánování a rozvoj je třeba udržovat aktuální komunikační a informační strategii. Pro zjednodušení jsem systém firemní komunikace rozdělil na 4 subsystémy: Kultura, informační systém, komerční komunikace a firemní styl, z nichž každým se podrobně zabývám. Společným působením těchto čtyř disciplín vzniká unikátní identita organizace a toto jsou její základní kameny. Jedním ze způsobů, jak docílit silné identity, je budování promyšleného a stabilního firemního stylu. Firemní styl je úžeji vymezen jako vizuální tvář podniku, tzv. Corporate Design. Jeho základními elementy jsou: logotyp, barevnost a typografie. Přestože firmy si mohou být v těchto základních elementech podobné, odlišují se jejich aplikacemi na komunikační aktivity. Každá vizuální identita se stává unikátním otiskem složitého firemního organismu. Účelem aplikací není pouze marketingový úspěch či vizuální dokonalost; ten spočívá v jejich funkčnosti. Proto je při jejich tvorbě nutné respektovat daleko více kritérií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.