Název: Význam corporate designu pro firemní komunikaci
Překlad názvu: Role of corporate design in corporate communication
Autoři: Růna, David ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: corporate design; corporate identity; corporate image; logo; marketingová komunikace; značka; brand; corporate design; corporate identity; corporate image; logo; trade mark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19933

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15903


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet