Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Nezhyba, David ; Markes, Radovan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku se zaměřením na trh s koncovými zákazníky v USA. Obsahuje teoretickou rešerši, která tvoří podklad k analytické části. Dále obsahuje analytickou část, která slouží jako vyhodnocení současné situace společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy přispívající ke zlepšení marketingového mixu.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.
Návrh marketingové strategie pro salón D.B.Art - Dagmar Bencová
Morávková, Jana ; Škerlová, Dagmar (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro Salón D.B.Art – Dagmar Bencová působící v oblasti služeb. Analyzuje externí a interní okolí podniku. Na základě zjištěných analýz je za pomocí teoretických poznatků navržena marketingová strategie. Strategie obsahuje konkrétní doporučení vedoucí v konečném důsledku především ke zvýšení tržního podílu.
Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
Analýza vybrané firmy
Válek, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti Miss Claire s.r.o. působící jako distributor na trhu kosmetiky a parfému. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, ukazatelů finanční analýzy, PESTE analýzy a matice SWOT. Jako pomocné nástroje jsou použity model General Elecric a Boston Consulting Group matici. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu.
Marketingový plán pro SPINEA, s.r.o.
Adamjaková, Monika ; Bidovský, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Obsahom bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre firmu SPINEA s.r.o. . Práca je rozdelená do 4 častí. Prvá časť sa zaoberá vymedzením problému a vytýčením cieľov. Druhá časť práce popisuje teoretické východiská, z ktorých vychádza praktická časti práce. Tretia kapitola je zameraná na analýzu problému, predstavenie firmy a jej aktuálnu situáciu. V poslednej kapitole je vytvorený marketingový plán, ktorého cieľom je rozšírenie produktového portfólia mini série.
Návrh marketingové strategie
Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.
Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi
Černý, Michal ; Pajlová, Kateřina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zmapovat používání manažerských nástrojů v soudobé praxi. Respondenty byl vrcholový a střední management společností působících v České republice. Dotazovaní měli odpovědět, co od nástrojů očekávají a co si myslí o různých tvrzeních týkající se parametrů atraktivity trhu a konkurence. Průzkum byl zaměřen především na portfolio analýzu.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společností s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.