Název: Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Plan for the Company Fablaja s.r.o.
Autoři: Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BCG matice; marketingový mix; marketingový plán; online marketing; SWOT; BCG matrix; marketing mix; marketing plan; online marketing; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67748

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-608013


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet