Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design of autonomous vehicle simulator
Machač, Petr ; Králík, Jan (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with simulation tools for algorithm development for autonomous automobiles control. The thesis can be divided into two parts, first a research of currently available simulation tools, both open-source and proprietary is made. Then ways of modelling of physical systems and dynamic equations solving engines are described. An emphasis is given on a Box2D physical engine which is then used in the second part of the thesis as a base for own environment for autonomous vehicle simulation.
Autonomní vozidlo pro materiálový tok
Ryza, Vojtěch ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavní náplní práce je konstrukční návrh autonomního vozíku pro přepravu EU palet o stanovené hmotnosti nákladu. Koncept vychází z kritické rešerše obdobných autonomních vozíků. Návrh je vytvořen v programu SolidWorks 2019 na základě výpočtů. Jedná se o montovanou hliníkovou konstrukci. Na hřbetní část vozíku je navrženo přídavné zařízení v podobě válečkové trati.
Use of GPS in the Car Industry Oriented on Self-driving Vehicles
Gróf, Marko ; Sedláček, Pavel (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the use of GPS in the automotive industry with a focus on unmanned vehicles. The aim was mainly to approach the GPS system but also other temporary systems, and to describe and characterize autonomous vehicles and all the hardware and software they use. The first half of the work characterizes the GPS in great detail so that the reader gets to know how the navigation system works. In the second part of this work, the reader will learn about autonomous vehicles, to which levels we divide them and which systems are used. Reader will also learn the advantages and disadvantages of these vehicles, the main differences between today's cars and autonomous cars. At the end of this work is intelligent transport and its benefits, but also a insight into the future of transport and vehicles.
Shared Space: Study of Counter–Terrorist Adjustments
Ostakh, Anton
This work is a part of the research being conducted at the Faculty of Architecture of the CTU on the topic of ‘Theory of Shared space and its projection on architectural and urban design’. The article deals with the issue of vehicle-borne terrorism attacks in public spaces that are organized according to the principle of the road user’s integration – Shared space. Highlighted here are common approaches of protection from vehicle-borne attacks. Particular counter-terrorism measures and tools applicable to spaces like Shared space are specified. The current challenges and threats to the safety of pedestrians on city streets are also outlined in this article.
Výpočetní model a analýza samočinně řízeného vozidla
Gardáš, Milan ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá samočinně řízenými vozidly. Nejprve obsahuje popis současného vývoje těchto vozidel, tedy z čeho se skládají, jak fungují, a je nastíněn jejich další možný vývoj. Dále se zde nachází popis možných nástrojů použitelných pro modelování. Práce obsahuje návrh, popis vývoje a testování simulačního modelu ve verifikačním prostředí UPPAAL Stratego. Výsledný model je systémem vzájemně komunikujících časovaných automatů. Analýza vlastností modelu je založená na metodě statistického ověřování modelu. Model umožňuje zkoumat chování autonomního vozidla v situacích, které odpovídají běžnému provozu.
New Technologies in Transportation
Šimon, Daniel ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
Electric vehicle is a better replacement of internal combustion vehicle, while maintaining its purpose. An electric vehicle offers enhancements in power, it can produce maximum power in seconds, without the need for transmission, minimizing losses in power. A simple design of its engine with single movable part reduces maintenance costs and overall wear and tear. Internal combustion vehicle's 38% thermal efficiency, when compared to 90% energy conversion efficiency. showing dominance of electric vehicle in terms of power and engine capabilities. It is known that internal combustion vehicles are polluting environment with their combustion process, producing 67 tons of CO2 emissions per life cycle of the vehicle, in comparison to electric vehicle that does not directly produce any CO2 emissions, its manufacturing and upstream emissions are 50% lower. Depending on cleaner sources of the energy, emissions can be lowered by more than 300% per life cycle of vehicle by replacing polluting heat power plants with cleaner energy generation solutions. In terms of safety in transportation since 2001 European union recorded more than 50% reduction in causalities on the roads with enforcement of advanced driver assistance systems. It tends to further reduce these causalities by testing and implementing new systems (eCall, collision avoidance systems,…). With advanced driver assistance systems society is only few years from first autonomous vehicles that can improve way of transportation we know now. Limited by their own security, technological faults and law liability.
Výpočetní model řízení a chování samočinně řízeného vozidla
Kužela, Michal ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce je zdokumentovat informace týkající se autonomních vozidel a na jejich základě vytvořit a implementovat model autonomního vozidla. Následně provést analýzu chování tohoto modelu za různých podmínek. Zvolený problém jsem řešil pomocí jazyku JavaScript, frameworku Electron a Node.JS. Model se skládá ze dvou částí. První část modelu je samotné vozidlo reprezentované především fyzikálními vzorci. Druhá část modelu jsou senzory detekující překážky za pomoci algoritmu založeného na průsečíku přímek. Okolí modelovaného systému vozidla má stochastické parametry. Vytvořené řešení umožňuje simulovat chování modelu. Probíhající simulaci je možné vizualizovat a také analyzovat výsledky za užití pomocného nástroje vytvořeného k tomuto účelu. Na základě získaných dat lze porovnat chování modelu za různého počasí a stanovených rychlostních omezení.
Návrhové podmínky pro polygon specializovaný na autonomní vozidla
Trhlík, Tomáš ; Mazáč, Jan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je rešerše stavajících polygonů sloužících pro testování autonomních vozidel, a to jak z pohledu technologie vozovek, tak z projekčního hlediska. V práci je zmíněno 9 nejvýznamějších světových testovacích polygonů a jejich popis návrhových parametrů. Jsou zde popsány jednotlivé stupně automatizací od zahraničních organizací zabývajících se výzkumem a vývojem v automobilovém průmyslu. Dále jsou popsány základní pokročilé systémy asistence řidiče, konektivita mezi vozidly a infrastrukturou. A také zhodnocení stávajících letištních ploch pro testování autonomních vozidel.
Vozítko pro mapování malých nebo špatně dostupných prostor
Koupý, Pavel ; Veľas, Martin (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje výrobu robotického vozítka pro vzdálené mapování malých prostor. Výroba zahrnuje návrh mechanické konstrukce, elektroniky a implementaci rozhraní poskytujícího sadu nástrojů jako je vzdálené ovládání, snímání kamery nebo autonomní prohledávání místností.
Systém sledování trasy pro autonomní vozidlo
Molčány, Peter ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a zostrojiť systém sledovania trasy autonómnym vozidlom. V prvej časti práce sa zaoberáme hardvérovým návrhom a konštrukciou vozidla. Vyberáme vhodný typ prisvetlenia scény. Vyberáme vhodný komunikačný prostriedok pre komunikáciu s PC. Druhá časť sa zaoberá ovládacím softvérom, ktorý je dostupný pre PC aj pre platformu Android a tiež softvérom určeným pre vozidlo. Navrhujeme algoritmy detekcie vodiacej značky a algoritmy pre riadenie vozidla. Meriame rýchlosť vozidla a dostupné informácie používame pri riadení vozidla. V záverečnej časti vyhodnotíme dosiahnuté výsledky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.