Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odhad tepové frekvence ze signálů PPG
Šimčák, Petr ; Králík, Martin (oponent) ; Kozumplík, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na odhad tepové frekvence ze signálů fotopletysmografie (PPG). Práce využívá dvě databáze: CapnoBase a BUT PPG. Cílem je nejen přehledně popsat metody odhadu tepové frekvence ze signálů PPG, ale také navrhnout, implementovat a otestovat algoritmy pro spolehlivou detekci systolických vrcholů a stanovení tepové frekvence. Diskutovány jsou také výhody a omezení jednotlivých metod.
Delaunayho triangulace a její aplikace
Kojdová, Monika ; Lacko, Branislav (oponent) ; Šeda, Miloš (vedoucí práce)
Delaunayho triangulácia je významný geometrický koncept s aplikáciami v počítačovej grafike, geografických informačných systémoch, medicíne a inžinierstve. Táto práca sa zaoberá teoretickými princípmi Delaunayho triangulácie, rôznymi algoritmami a ich aplikáciami v praxi. Skúma sa význam a potenciál Delaunayho triangulácie v digitálnom svete a navrhuje budúce smerovania výskumu.
Numerické optimalizační metody
Lukšan, Ladislav
Tato zpráva popisuje teoretické i praktické vlastnosti numerických metod pro nepodmíněnou optimalizaci. Studují se metody pro obecné i speciální optimalizační úlohy, mezi které patří minimalizace součtu čtverců, součtu absolutních hodnot, maximní hodnoty a dalších nehladkých funkcí. Kromě metod pro standardní úlohy středních rozměrů jsou studovány i metody pro rozsáhlé řídké a strukturované úlohy. Velká pozornost je věnována soustavám nelineárních rovnic.\n
Program pro testování rychlosti šifrovacích algoritmů
Volf, Lukáš ; Sajdl, Ondřej (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Program pro testování rychlosti šifrovacích algoritmů je projekt, jehož cílem je vytvoření programu, jenž bude testovat specifické vlastnosti jednotlivých šifrovacích protokolů a výsledky testování bude ukládat pro pozdější statistické zpracování. Program bude vytvořen v programovacím jazyku C#. Ve statistickém zpracování budou výsledky vlastností jednotlivých algoritmů zpracovány a zhodnoceny v přehledných reportech.
Identifikace osoby
Svědiroh, Stanislav ; Honec, Peter (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou identifikace osob na základě obličeje. Cílem je vytvořit kompletní řešení identifikace pro účely autentizace za pomoci levného senzoru Microsoft Kinect v2. Práce obsahuje souhrn nejpoužívanějších algoritmů k popisu dat obsahujících lidský obličej a jejich porovnání. Další částí je PC program obsluhující zmiňovaný senzor pro sběr obličejových dat, jejich ukládání, extrakce popisných bodů a jejich porovnávání. Výstupem programu je procentuální shoda skenovaného obličeje s obličeji v databázi
Grafický výukový systém
Hotař, Roman ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je přiblížit problematiku návrhu výukového software pro výuku algoritmizace. Práce přistupuje k problému, jak z teoretického hlediska vzdělávání se a učení se novým věcem, tak z praktického pohledu důležitého pro osvojení si procesu algoritmizace. Zabývá se také stavem výuky algoritmizace na českých školách a popisuje výsledný program, který byl v rámci diplomového projektu vytvořen. Přínos této práce spočívá ve shrnutí požadavků, kladených na daný software a implementaci softwaru tohoto typu, na kterém lze názorně demonstrovat problémy a požadavky návrhu programů tohoto druhu. V práci jsou také popsány reakce pedagogů na vytvořenou aplikaci.
Knihovna pro profilování datových struktur programů C/C++
Pavela, Jiří ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Fiedor, Tomáš (vedoucí práce)
Výkonnostní chyby mohou do velké míry negativně ovlivnit kvalitu vyvíjeného systému a v některých kritických odvětvích způsobit nevratné škody. K nalezení těchto chyb je obvykle využita profilace v současnosti jedna z nejvíce rozšířených technik výkonnostní analýzy. Přestože existují rozšířené profilovací nástroje, tak většina z nich postrádá srozumitelný grafický výstup a schopnost detailnějšího studia složitostí algoritmů. Tato práce představuje nový profilovací nástroj zaměřený právě na automatizovaný odhad složitostí algoritmů a operací nad dynamickými datovými strukturami. Principem navrženého řešení je sběr statistických dat z běhu programu a následné provedení regresní analýzy s cílem nalézt model, který nejvhodněji reprezentuje složitost algoritmu. Výsledný prototyp byl podroben sérii experimentů, které vyhodnocují přesnost produkovaných výsledků, demonstrují praktická využití nástroje a názorně představují jeho grafický výstup.
Vyhledávání v AVL stromech v jazyce C
Mintěl, Tomáš ; Lukáš, Roman (oponent) ; Honzík, Jan M. (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vyhledáváním v AVL stromu. Jsou zde vysvětleny principy vyhledávacích metod. Následně je podrobně vysvětlen princip funkčnosti AVL stromu. Cílem je přepsání nerekurzivních algoritmů zapsaných v jazyce Pascal do jazyku C, vytvoření rekurzivních obdob těchto algoritmů a vytvoření aplikace pro animovanou demonstraci těchto operací.
Optimalizace LINQ pro .NET
Šerý, Daniel ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá LINQ (Language integrated query) a řeší možnosti jeho implementace a optimalizace v jazyce C#. Je vybrána a implementována metoda přepisu dotazů na procedurální kód před překladem programu. Cílem práce je poskytnout LINQ využitelný, i při potřebě velké rychlosti.          Pro vytvořený program přepisující dotazy LINQ, bylo pro většinu operátorů dosaženo zrychlení od 1.2x do 20x rychlosti System.Linq v závislosti na prováděném algoritmu, zdroji dat a množství poskytnutých informací přepisovacímu programu.
Algoritmy pro umělou inteligenci
Petrželka, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá algoritmy používanými v oblasti umělé inteligence, konkrétně se jedná o algoritmy popsané v knize Artificial Inteligence: A Modern Approach autorů Russela a Norviga a jejich implementaci v jazyce Squeak Smalltalk. Je kladen důraz na objektově orientovaný přístup, který vyplývá z podstaty jazyka Smalltalk. Zdrojem jsou kromě popisů algoritmů v pseudokódu přímo v knize také existující implementace v jazycích Lisp, Python a Java. Tato práce se věnuje algoritmům pro práci s inteligentními agenty a prostředími pro simulaci těchto agentů, prohledávání stavového prostoru, hraní her, plánování, logice, pravděpodobnosti a učení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.