Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současná produkce tepelných výměníků v ČR
Dvořák, Jakub ; Bělka, Miloslav (oponent) ; Jaroš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je sestavit přehled výrobců výměníků tepla, kteří se vyskytují na českém trhu. V teoretické části práce je uvedeno rozdělení tepelných výměníků podle několika základních kritérií (např. charakter proudění). Toto rozdělení je následováno krátkým vysvětlením způsobů přenosu tepla. Na závěr teoretické části práce jsou představeny některé fyzikální závislosti a jejich popis. Hlavní část této práce obsahuje přehled výrobců tepelných výměníků a některých jejich výrobků, které jsou rozděleny do kategorií, převážně podle konstrukce. V závěru je provedeno rámcové porovnání pájených deskových výměníků různých firem v aplikaci pro ohřev teplé vody.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Analýza a komparace úvěrových produktů vybraných bank v České republice
Malý, Martin ; Balcar, Aleš (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat stav úvěrových produktů pro domácnosti na českém trhu. Dále porovnat nabídku spotřebitelských úvěrů u vybraných bank a na závěr charakterizovat výhody a nevýhody těchto produktů, které dané banky předkládají svým klientům. Práce by měla ulehčit a usnadnit rozhodování potencionálním klientům ve výběru produktu.
Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumání secondhandového trhu v České republice z dosud nepřijaté perspektivy marketingové komunikace. V teoretické části práce je vymezen význam secondhandové módy z různorodých pohledů, které byly použity pro sestavení hloubkových rozhovorů s osobami pověřenými komunikací v českých second handech. Dále se teoretická část zabývá platnostmi, které platí pro marketing značek a poukazuje na limity aplikace těchto zaběhlých postupů na secondhandový trh. Provedené rozhovory byly vyhodnoceny pomocí zakotvené teorie a naznačují aktuální překážky i příležitosti, které marketingová komunikace second handů v českém prostředí má.
Jednorázové plastové výrobky na českém trhu
VRBA, David
Bakalářská práce se zabývá problematikou jednorázových plastových výrobků. V první části se řeší spotřeba, negativa a pozitiva plastů. Dále je popisováno nakládání s plastovým odpadem a obsah nové Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/904 o snižování vlivu některých plastových výrobků na životní prostředí. Dotazníkové šetření slouží k vyhodnocení spotřeby jednorázových plastových výrobků na českém trhu.
Nízko a bezsacharidové potraviny na českém trhu
MICHALOVÁ, Michaela
Bakalářská práce analyzuje nabídku nízkosacharidových a bezsacharidových potravin na českém trhu. Teoretická část představuje literární rešerši dostupných vědeckých textů, seznamuje s problematikou sacharidů a jejich příjmu v potravě. Uvádí výčet druhů nízkosacharidového stravování a jeho vlivu na lidské zdraví především ve spojení s civilizačními chorobami. Dále se soustředí na nízkosacharidové potraviny, jejich označování a na velikost a predikci růstu trhu. Praktická část poskytuje výsledky dotazníkového šetření na spotřebitelské úrovni a výsledky průzkumu nabídky kamenných prodejen a internetového prostředí. Dotazníkové šetření se zaměřuje na poptávku po zkoumaných potravinách, nákupní chování spotřebitelů a dostupnou nabídku těchto potravin. Terénní průzkum a průzkum internetového prostředí přináší informace o šířce a hloubce sortimentu ve vybraných specializovaných a despecializovaných prodejnách.
Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu
Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace pro firmu Skechers na českém trhu. Tento cíl se odvíjí od identifikace největších nedostatků značky. Nedílnou součástí práce je také srovnání a inspirace zvolenými konkurenčními firmami, tj. Nike a Under Armour. Cílovou skupinu vytvořené komunikační strategie bude mladá generace Y v České republice. Metody: Praktická část diplomové práce, tedy kvalitativní marketingový výzkum byl proveden formou hloubkového rozhovoru s dvěma vybranými zástupci z firmy Skechers a Under Armour. Rozhovor byl veden dle předem připraveného dotazníku, který byl pro oba respondenty totožný pouze se změnou firmy, kterou respondent zastupoval. Během rozhovoru bylo rozebráno sedm oblastí, kterým se dále věnuji ve své práci. Jako druhá byla použita metoda analýzy dokumentů, kde byly analyzovány dostupné elektronické dokumenty a materiály o dosavadní marketingové komunikaci firmy Skechers a vybraných konkurentů. Výsledky: Analytická část práce je věnována provedeným hloubkovým rozhovorům se zástupci firmy Skechers a Under Armour z nichž vyplývá, že mladá generace Y je plně zasažena značkou Under Armour naopak minimálně Skechers, pro kterou představuje cílovou potencionální...
Credit Risk of P2P Lending on the Czech Market
Čermáková, Jolana ; Dědek, Oldřich (vedoucí práce) ; Čech, František (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou rozšiřujícího se odvětví peer-to-peer půjček, přibližuje jeho hlavní charakteristiky a zkoumá rizika s ním spojená. Nejpo- drobněji se věnuje riziku úvěrového selhání a možným technikám sloužícím k zmírnění jeho dopadu. Modelování úvěrového rizika vychází z téměř 6 000 pozorování unikátně poskytnutých přímo českou přední platformou Zonky. Cílem bylo zjistit, jaké proměnné mají na českém trhu na úvěrové selhání nejvýznamnější dopad. Finální model tedy slouží k odhadnutí pravděpodobnosti nesplacení dluhu (defaultu) a k výpočtu kreditního skóre potenciálních vypůjčovatelů využívajících online platformy. Jako nejdůležitější proměnné se ukázaly dosažené vzdělání, věk, způsob bydlení, výdaje, rodinný stav, zaměstnání, příjem a počet dětí. Dosažené výsledky se do značné míry shodují se závěry podobných studií provedených v zahraničí.
Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Schlitter, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly, seznamuje se základními pojmy z oblasti marketingu a vybraných marketingových nástrojů, které byly pro analýzu využity. Praktická část, v rozsahu tří kapitol, představuje společnost SITEL, spol. s r.o. a posuzovaný výrobek Multifunkční sloupek SITEL (MSS ENERGO), prezentuje provedené analýzy, uvádí doporučení a nápady, jak by bylo možné zlepšit postavení firmy na českém trhu v dané oblasti.
Podpora vstupu dánských společností na český trh
Apltová, Tereza ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Křenková, Eva (oponent)
Tato práce je zaměřena na aktuální ekonomickou situaci v Dánsku a následné srovnání s Českou republikou. Dále na podporu a možné formy podpory dánských společností při vstupu na český trh s důrazem na Obchodní radu dánského velvyslanectví v Praze. V poslední části práce je demonstrována reálná pomoc Obchodní rady při vstupu vybrané dánské firmy na náš trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.