Název: Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
Překlad názvu: The Marketing Strategy of the In-ground Feeder Pillar SITEL on the Czech Market
Autoři: Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Schlitter, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: energetický sloupek; marketing; SITEL, spol. s r.o.; strategie; český trh; In-ground Feeder Pillar; marketing; SITEL, spol. s r.o.; strategy; the Czech market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68624

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361150


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet