Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Prošvicová, Soňa ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Krejzová, Lucie (oponent)
Cílem práce je provést marketingový výzkum a analýzu obecných informací o finančním poradenství s následným zaměřením na značku společnosti Partners. První část práce je věnována teoretickým informacím o marketingu, marketingové komunikaci, marketingovém výzkumu, spotřebním chování a finančním poradenství. Začátek praktické části je věnován představení společnosti Partners, po kterém následuje samotný marketingový výzkum, jehož výsledky jsou postupně analyzovány. Na základě výsledků výzkumu jsou následně zodpovězeny hlavní výzkumné otázky. Praktickým přínosem práce jsou údaje sloužící společnosti Partners pro plánování budoucích kampaní a pro práci s potencionálními i současnými klienty.
Loajalita zákazníků internetových obchodů
Šumavský, Jonatan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které přispívají k loajalitě zákazníků na internetu. V aplikační části práce je cílem nalézt tyto faktory u konkrétního internetového obchodu Úžasnédárky.cz. Pro nalezení těchto faktorů je ve výzkumu použita metodika komunitního výzkumu pro cílovou skupinu zákazníků obchodu. Dále práce stručně pojednává o vývoji a historii internetu, který umožnil vznik online obchodování, loajalitě obecně a loajalitě v prostředí internetu. Ve výsledcích výzkumu který byl prováděn v rámci této diplomové práce je překvapivé, jak zdánlivě prosté faktory jako jsou rychlá a vstřícná komunikace, dodržení dohodnutých podmínek nebo rychlost dodání zboží mohou výrazně přispět k loajalitě zákazníků a někdy dokonce představovat samotnou konkurenční výhodu pro společnost.
Význam značek ve spotřebním chování a životním stylu
Breburda, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem práce je postižení některých dopadů značky do formování životního stylu a chování spotřebitelů, zhodnocení jejich marketingového významu a doporučení pro marketingovou orientaci vybraných značek. Prostředkem k dosažení tohoto cíle byla analýza agenturních dat z projektu MML TGI a primárních dat z vlastního dotazníku. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že značky jsou pro spotřebitele a jejich životní styl v současnosti velmi důležité a spotřebitelé se s nimi v extrémních případech i ztotožňují.
Tvorba efektivní komunikační kampaně
Hedrlínová, Alice ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá tvorbou efektivní komunikační kampaně. V teoretické části jsou představeny základní pojmy, jednotlivé prvky komunikačního mixu a postup při tvorbě komunikační kampaně. V poslední části teoretické části jsou možnosti měření efektivnosti. Praktická část se věnuje společnosti Snowhill a.s., která provozuje šest lyžařských areálů v České republice. V této části práce se čtenář dočte, jak probíhají komunikační kampaně těchto lyžařských středisek. Je zde pohled na dvě po sobě jdoucí sezony, které jsou následně porovnané. Čtenář se dozví, které aktivity jsou účinné a které nikoliv. Poslední část této bakalářské práce se věnuje návrhu možných doporučení pro budoucí sezony.
Physiogel relaunch on Czech and Slovak market
Tatičová, Lucia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Prechtlová, Marta (oponent)
Uvedenie nového produktu na trh je dôležitou a náročnou etapou životného cyklu produktu. Predstavuje taktiež neľahký proces pre konkrétnu firmu. Cieľom diplomovej práce je, prostredníctvom vypracovania marketingového plánu, a realizácie marketingového výskumu zhodnotiť vhodnosť zvoleného marketingového mixu produktovej rady Physiogel. Teoretická časť práce poskytne základný pilier na pochopenie danej problematiky. Následne, praktická časť prinesie v prvej etape vypracovanie marketingového plánu, a v druhej etape sa bude venovať marketingovému výskumu, jeho štruktúre, analýze a vyhodnoteniu. Výstupom týchto aktivít bude nie len analýza a zhodnotenie súčasne realizovanej stratégie marketingového mixu, ale taktiež obohatenie poznatkov týkajúcich sa cieľovej skupiny a vytvorenie odporúčaní orientovaných na prípadnú modifikáciu zvoleného mixu a marketingových aktivít na rok 2014.
Children and advertising: The impact of advertising on children
Grancová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářska práce se věnuje problematice vlyvu reklamy na děti. V prnvní části práce je blíž představeno teoreticke zázemí této témy jako jsou pojmy marketing, reklama a děti. čitatel je také uveden doproblematiky díky již uskutečneným studiím. Praktická část pozostáva z rozhovoru s řiditelem marketingu pro čokoládu z Kraft Foodsa z vlastního výskumu. Výskum je založený na dotazníku, který je určen rodičům. Následne jsou data vyhodnocena a z nich vyvozené odporúčání.
Uvedení nové značky na trh a aplikace marketingového plánu
Hojgr, Pavel ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Cetlova, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou použitých marketingových nástrojů při uvádění nové značky elektrických kartáčků Philips Sonicare na trh v České republice. Analýza spočívá ve vyhodnocování konkrétního použití zvolených nástrojů marketingového plánu a především celého komunikačního mixu v nadnárodní společnosti. Autor se dále kromě samotného zhodnocení snaží doporučit nápravná opatření pro jednotlivé kapitoly marketingového plánu a další budoucí postup, především s ohledem na marketingové aktivity pro následující rok.
Znalost marketingových a PR aktivit společnosti Nike
Kubicová, Zuzana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje historii a složky Public Relations. Cílem práce je analýza PR aktivit, které podporují běžecký závod We Run Prague organizovaný společností Nike. Prostřednictvím dvou dotazníkových šetření zjistím úroveň povědomí veřejnosti o závodu a PR aktivitách společnosti a dále vliv aktivit na budování zákaznického vztahu a loajality vůči značce.
Segmentace trhu wakeboardů
Janouchová, Iveta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem mé diplomové práce je prozkoumat trh wakeboardů v České republice pomocí odkrývaní, popisu a rozvoje segmentů na tomto trhu. Využila jsem primárních i sekundárních dat. Primární data jsem získala primárním výzkumem s využitím on-line dotazování. Informace jsem dále zpracovala ve statistickém programu IBM SPSS Statistics. Sekundární resp. agenturní data jsem získala z dat MML/TGI, pomocí analytického programu Data Analyzer. Na základě výstupů z obou programů jsem odkryla, popsala a interpretovala jednotlivé segmenty. Díky této interpretaci jsem byla schopna navrhnout marketingové doporučení, které by mohlo být v tržním prostoru České republiky velice užitečné.
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Tahal, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vaníček, Tomáš (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Pro podnikatelské subjekty pracující v tržním prostředí je typické, že trvale musí udržovat a posilovat svou pozici na trhu. Toho docilují neustálým monitorováním vlastních silných a slabých stránek, monitorováním konkurence a zjišťováním potřeb a přání svých zákazníků. Takové informace získávají prostřednictvím analýzy informací z okolního prostředí i od svých stávajících a potenciálních zákazníků. Tuto činnost nazýváme marketingový výzkum. Předmětem výzkumu mohou být prakticky všechny aspekty, které ovlivňují, jakým způsobem bude firma vnímána ostatními účastníky trhu, dokonce i to, jak je vnímána vlastními zaměstnanci. Získané informace pak jsou cenným zdrojem poznatků pro další manažerská rozhodnutí při řízení firmy. Marketingový výzkum je dynamicky se rozvíjející disciplína, ve které se neustále uplatňují nejnovější poznatky z oblasti sociologie i společenských věd. Velký rozmach zaznamenaly metody marketingového výzkumu zejména v posledních letech. Je to logický pozitivní důsledek nástupu moderních informačních a komunikačních technologií. Trendem posledních let je také využívání internetu při získávání rozličných informací o trhu a sociodemografických analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.