Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Loajalita zákazníků internetových obchodů
Šumavský, Jonatan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které přispívají k loajalitě zákazníků na internetu. V aplikační části práce je cílem nalézt tyto faktory u konkrétního internetového obchodu Úžasnédárky.cz. Pro nalezení těchto faktorů je ve výzkumu použita metodika komunitního výzkumu pro cílovou skupinu zákazníků obchodu. Dále práce stručně pojednává o vývoji a historii internetu, který umožnil vznik online obchodování, loajalitě obecně a loajalitě v prostředí internetu. Ve výsledcích výzkumu který byl prováděn v rámci této diplomové práce je překvapivé, jak zdánlivě prosté faktory jako jsou rychlá a vstřícná komunikace, dodržení dohodnutých podmínek nebo rychlost dodání zboží mohou výrazně přispět k loajalitě zákazníků a někdy dokonce představovat samotnou konkurenční výhodu pro společnost.
Štíhlý podnik
Šumavský, Jonatan ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
V rámci této bakalářské práce je mým cílem obecné popsání ekonomických aspektů štíhlé výroby a jejího zavádění a poté analýza fungování štíhlé výroby a jejího zavádění jakožto i vlastní aplikace prvků štíhlé výroby v konkrétním podniku. V teoretické části, po stručném ohlédnutí do historie štíhlé výroby, popisuji jednotlivé metody tohoto průlomového fenoménu moderní manažerské praxe. V praktické části se snažím zavést standard 5S v podniku BAEST, a. s. na pracovišti lakovna a zhodnotit již zavedené a zaváděné prvky štíhlé výroby a navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení současného stavu nebo ke zrychlení implementace štíhlé výroby. V závěru jsou zhodnoceny vytyčené cíle práce a popsány hlavní překážky implementace koncepce štíhlé výroby v lokálních podmínkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.