Název:
Znalost marketingových a PR aktivit společnosti Nike
Překlad názvu:
Knowledge of marketing and PR activities of Nike, Inc.
Autoři:
Kubicová, Zuzana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje historii a složky Public Relations. Cílem práce je analýza PR aktivit, které podporují běžecký závod We Run Prague organizovaný společností Nike. Prostřednictvím dvou dotazníkových šetření zjistím úroveň povědomí veřejnosti o závodu a PR aktivitách společnosti a dále vliv aktivit na budování zákaznického vztahu a loajality vůči značce.This Bachelor's thesis describes the history and components of Public Relations. The aim of the thesis is the analysis of PR activities, which support the running race We Run Prague organised by Nike, Inc. By two questionnaires I will find out the level of public awareness of the race and company's PR activities and further I will examine the influence of building customer relationship and the loyalty to brand.
Klíčová slova:
běhání; event; marketing; Nike; Public Relations; trénink; We Run Prague; závod; event; marketing; Nike; Public Relations; race; running; training; We Run Prague
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35755