Název: Význam značek ve spotřebním chování a životním stylu
Překlad názvu: The importance of brands in consumer behaviour and lifestyle
Autoři: Breburda, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; MML TGI; spotřebitel; spotřební chování; vnímání značky; značka; životní styl; brand; brand perception; consumer; consumer behaviour; lifestyle; marketing; MML TGI

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43027

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192242


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet