Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nové značky na trh a aplikace marketingového plánu
Hojgr, Pavel ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Cetlova, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou použitých marketingových nástrojů při uvádění nové značky elektrických kartáčků Philips Sonicare na trh v České republice. Analýza spočívá ve vyhodnocování konkrétního použití zvolených nástrojů marketingového plánu a především celého komunikačního mixu v nadnárodní společnosti. Autor se dále kromě samotného zhodnocení snaží doporučit nápravná opatření pro jednotlivé kapitoly marketingového plánu a další budoucí postup, především s ohledem na marketingové aktivity pro následující rok.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.