Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 251 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Creep damage tolerance factor lambda of selected creep-resistant steels
Sklenička, Václav ; Kuchařová, Květa ; Dvořák, Jiří ; Kvapilová, Marie ; Král, Petr
The creep damage tolerance factor lambda as an important outcome of the continuum damage mechanics approach has been used to asses the creep fracture mode and the susceptibility of material to localized cracking at strain concentrations. In this work, using sets of our earlier published creep data of three advanced ferritic creep-resistant steels (T23 low alloy steel, P91 and P92 chromium steels) are analysed in terms of the creep damage tolerance factor lambda. It was found that the value of the creep damage factor lambda is not constant and depends on the creep loading conditions. The data analysis is followed by fractographic investigations, which is used to identify the creep fracture mode(s) experimentally.
The Problems of PR Agencies
Prytoliuk, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
PR je záměrné, plánované a trvalé úsilí o vytvoření a posílení vzájemného porozumění mezi organizací a jejími klienty. Dnes je PR plnohodnotným institutem, který je základem jak teoretických, tak praktických perspektiv. Cílem této práce je prozkoumat problémy v činnosti PR agentura zároveň objevit hlavní problémy, které mohou existovat v praxi PR agentur a zkoumat tyto problémy v praktických aktivitách vybraných východoevropských a českých firem, odvodit závěry o tom, jak se porovnávají problémy v praxi východoevropských a českých společností a poskytnout firmám doporučení k minimalizaci negativních dopadů těchto problémů. Oba problémy byly v této práci zanalyzované: teoretická část připravuje základ pro praktický rozhovor s manažery vybraných firem, které poskytly komplexní obraz o tématu.
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Nasanovich, Anastasiia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Abstrakt Krizoví manažeři věří v hodnotu dobré předkrizové reputace. Předchozí pověst může chránit organizaci během krize. Tato diplomová práce se zaměřuje na vnímání a postoj spotřebitelů při zjištění, že se nechtěně účastnili skandálu Volkswagen Dieselgate. Výzkum také zkoumá, zda je náklonost ke značce faktorem při nákupu spotřebitelů ve chvíli, kdy společnost zasáhla rozsáhlá negativní mediální publicita. Pro hlubší pochopení vnímání zákazníků značky Volkswagen po skandálu Dieselgate byla použita metoda hloubkového výzkumu. Na závěr jsou prezentovány diskuse, doporučení a omezení zjištění.
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Marmo, Mattia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Brand and brand equity are terms that have been discussed for decades without having a shared outcome, especially in the automotive industry. This Master Thesis has the goal of discussing these topics in relation with the brand Fiat, strong competitor in the European market since its foundation. The changes in the customer perception, the issues and opportunities that the brand is facing are going to be discussed in order to strengthen the brand image and its positioning within the global market. The four chapters of this master thesis offer a wide understanding of the Fiat brand being part of the FCA brand portfolio. The first chapter introduces the theoretical framework, fundamental for further discussions while the second chapter is focused on the history of the Fiat brand and the architecture of the brand portfolio after the acquisition of Chrysler. The third chapter includes the Fiat and FCA strategy adopted for the following years in order to participate in a stronger way in the automotive market while the last chapter focuses on the issues and opportunities that the Italian brand has as a major player within the FCA portfolio.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Consumer behavior towards trends and innovations in cosmetics
Krajčiová, Ivana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Baracová, Kristina (oponent)
Práce si vzala za cíl vyzkoumat, jak ženské spotřebitelské segmenty reagují na trendy a inovace na ženském trhu kosmetiky v České republice. Po shrnutí zjištění z výzkumů už provedených na toto téma v teoretické části jsou v práci následně odkryté ženské segmenty dle přístupu k inovacím a trendům. Pro segmentaci práce využívá program Data analyser a nejkomplexnější spotřebitelský výzkum v Česku - MML-TGI. Na základě vytvořených profilů segmentů jsou vybrány představitelky každého segmentu pro kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů, který se věnuje jejich názorům na specifické otázky pokrývající hypotézy výzkumu a důvodům stojícím za přijmutím nebo odmítnutím inovací a trendů. Na konci jsou vyhodnoceny hypotézy a prezentována zjištění výzkumu a doporučení pro uvádění inovací na trh pro jednotlivé segmenty. Tato doporučení jsou praktickým přínosem pro značky operující na českém kosmetickém trhu a přidanou hodnotou této práce.
Marketingová strategie luxusních značek
Vasak, Constance ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Název této bakalářské práce je: Marketingová strategie luxusních značek. Toto téma bylo vybráno za úcělem vyzdvihnutí marketingových strategií luxusních značek. Marketing luxusu je v porovnání s tradičním marketingem, který je všem známý, mnohem úzčeji zaměřený sektor pro omezený počet lidí. Pro zdokonalení této studie je tato bakalářská práce založená na analýze marketingových strategií dvou velkých a tradičních francouzských luxusních značek, Chanel a Louis Vuitton, know-how oceňované po celém světě. Účelem práce je potvrzení následujících hypotéz: V čem jsou marketingové strategie Chanelu a Louise Vuittona podobné, v čem rozdílné a jak jsou uvedeny v praxi? Proč mají tyto značky takovéto strategie a jak je v průběhu času udržují a rozvíjejí? V první části se čtenáři seznámí s termíny marketingu a oblasti luxusu. Díky tomu budou mít poté lepší porozuměni ruzných konceptů a ideí o marketing a luxusu celkově. Druhá část pak hloubkově analyzuje marketingové strategie Chanelu a Louise Vuittona skrze různá kritéria jako positioning, produkt, cena, místo a promování. Tato bakalářská práce umožní čtenářům získat lepší porozumění a znalosti o marketingových strategiích značek Chanel a Louis Vuitton.
Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Fedorková, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelů k nakupování potravin na internetu a především určit hlavní bariéry a motivy, které vedou spotřebitele k tomuto postoji. V rámci práce je realizován sekundární výzkum, který mapuje hlavní bariéry a motivy pro nakupování potravin na internetu. Práce následně vlastním kvalitativním výzkumem formou individuálních hloubkových rozhovorů a dyád s partnerskými dvojicemi odhaluje další možné motivy a bariéry českých spotřebitelů pro nakupování potravin na internetu. Důležitost vybraných bariér a motivů je dále zhodnocena pomocí vlastního kvalitativního výzkumu, který je realizován formou standardizovaného dotazníku. Práce přispívá k pochopení vlivu bariér a motivů pro postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu a navrhuje opatření pro online prodejce potravin s cílem přesvědčit české spotřebitele k nakupování potravin na internetu. Představuje tak praktický přínos pro online prodejce potravin.
Crowdfundingová kampaň pro realitní startup
Čepelíková, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá crowdfundingem z marketingového hlediska, jeho celkovým potenciálem a jeho využitím v oblasti nemovitostí. Cílem této práce je popsat a zhodnotit crowdfundingovou kampaň aplikovanou na existující realitní start-up se sídlem v Ženevě, ve Švýcarsku a navrhnout všechny kroky nutné k zahájení úspěšné crowdfundingové kampaně pro realitní projekt. Pro dosažení cíle se diplomová práce v první části zabývá sekundárním výzkumem, který předkládá obecné zhodnocení crowdfundingu a všech jeho typů, nové trendy a teoretický popis crowdfundingové kampaně. Práce dále představuje konkrétní realitní start-up s obchodní činností ve Francii a analýzu tohoto trhu. Primární výzkum této práce, provedený ve formě hloubkových rozhovorů, se zabývá otázkou, zda je equity crowdfunding aplikovaný na realitní projekty zajímavou příležitostí pro generaci mileniálů jakožto segment potenciálních investorů. Všechna zjištění sekundárního i primárního výzkumu jsou pak integrována do návrhu nové crowdfundingové kampaně pro zmíněný realitní start-up.
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Dolanská, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Internet, silné a rychle se vyvíjející médium, nabízí širokou škálu příležitostí pro podnikatele k tomu, aby zde prováděli online marketingové aktivity nebo zde prodávali své produkty či služby. Vzhledem k tomu, že interakce mezi prodejci a odběrateli je v online světě nepřímá, je nutné, aby bylo možné vyhodnotit účinnost a úspěch online obchodních aktivit. V případě jakýchkoli problémů nebo nedostatků je nezbytné, aby bylo možné provádět požadované změny a zlepšení. Široce používaný program pro analýzu webových stránek se nazývá Google Analytics. Je důležité porozumět specifickým informacím, které poskytuje služba Google Analytics a správně je využívat k tomu, aby byly prospěšné pro fungování webových stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 251 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 KRÁL, Petr
13 Král, Pavel
2 Král, Pavel,
41 Král, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.