Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie luxusních značek
Vasak, Constance ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Název této bakalářské práce je: Marketingová strategie luxusních značek. Toto téma bylo vybráno za úcělem vyzdvihnutí marketingových strategií luxusních značek. Marketing luxusu je v porovnání s tradičním marketingem, který je všem známý, mnohem úzčeji zaměřený sektor pro omezený počet lidí. Pro zdokonalení této studie je tato bakalářská práce založená na analýze marketingových strategií dvou velkých a tradičních francouzských luxusních značek, Chanel a Louis Vuitton, know-how oceňované po celém světě. Účelem práce je potvrzení následujících hypotéz: V čem jsou marketingové strategie Chanelu a Louise Vuittona podobné, v čem rozdílné a jak jsou uvedeny v praxi? Proč mají tyto značky takovéto strategie a jak je v průběhu času udržují a rozvíjejí? V první části se čtenáři seznámí s termíny marketingu a oblasti luxusu. Díky tomu budou mít poté lepší porozuměni ruzných konceptů a ideí o marketing a luxusu celkově. Druhá část pak hloubkově analyzuje marketingové strategie Chanelu a Louise Vuittona skrze různá kritéria jako positioning, produkt, cena, místo a promování. Tato bakalářská práce umožní čtenářům získat lepší porozumění a znalosti o marketingových strategiích značek Chanel a Louis Vuitton.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.