Název: E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Překlad názvu: E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Autoři: Dolanská, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: E-commerce; Fungování e-shopu; Google Analytics; Online marketing; Reklamní kampaň; Advertising campaign; E-commerce; E-shop performance; Google Analytics; Online marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360898


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet