Název: Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Překlad názvu: Proposed International Marketing Strategy of Svorto.cz s.r.o. company for the German market
Autoři: Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: mezinárodní marketingová strategie; německý trh; ortopedické pomůcky; ortopedické vložky; PEST analýza; SWOT analýza; vstup na zahraniční trh; foreign market entry; German market; international marketing strategy; orthopaedic aids; orthopaedic insoles; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69192

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361151


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet