Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Fedorková, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelů k nakupování potravin na internetu a především určit hlavní bariéry a motivy, které vedou spotřebitele k tomuto postoji. V rámci práce je realizován sekundární výzkum, který mapuje hlavní bariéry a motivy pro nakupování potravin na internetu. Práce následně vlastním kvalitativním výzkumem formou individuálních hloubkových rozhovorů a dyád s partnerskými dvojicemi odhaluje další možné motivy a bariéry českých spotřebitelů pro nakupování potravin na internetu. Důležitost vybraných bariér a motivů je dále zhodnocena pomocí vlastního kvalitativního výzkumu, který je realizován formou standardizovaného dotazníku. Práce přispívá k pochopení vlivu bariér a motivů pro postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu a navrhuje opatření pro online prodejce potravin s cílem přesvědčit české spotřebitele k nakupování potravin na internetu. Představuje tak praktický přínos pro online prodejce potravin.
Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR
Fedorková, Simona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných marketingových strategií a dotazníkového šetření. A zatřetí navrhnout optimální marketingovou strategii pro současný trh mobilních operátorů. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing, marketingové prostředí a jeho prvky. Dále je popsán proces marketingového řízení, různé typy marketingové situační analýzy a strategický marketing. Následně je charakterizován marketing služeb. Praktická část se zabývá srovnáním tří mobilních operátorů, zejména je srovnávána jejich produktová, cenová a komunikační strategie. Na základě vlastního výzkumu je srovnáváno vnímání brandu, dopad reklamních kampaní, loajalita a spokojenost zákazníků jednotlivých mobilních operátorů. Výsledkem srovnání je sestavení pořadí marketingových strategií. V závěru je navrhnuta optimální marketingová strategie na trhu mobilních operátorů v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.