Název: Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Překlad názvu: Czech consumers attitudes towards online grocery shopping
Autoři: Fedorková, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bariéry a motivy; e-commerce; nakupování potravin; postoj spotřebitelů; potraviny; barriers and motives; consumer attitude; e-commerce; groceries; online grocery shopping

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71249

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360921


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet