Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 202 záznamů.  začátekpředchozí127 - 136dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prvky propagandy na internetovém portálu Aeronet
Měsícová, Gabriela ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Cílem bakalářské práce je analyzovat vybrané články internetového portálu Aeronet, kontroverzní stránky obviňované z šíření dezinformací a propagandy, a dokázat, nebo vyvrátit prvky propagandy v něm přítomné. Práce se skládá ze tří částí. V první části bude definována propaganda a její specifika z hlediska komunikace. V rámci této části práce poskytne základní definici propagandy, specifika jejího šíření zejména s ohledem na novodobé technologie a její působení na recipienty. Ve druhé části je vytyčena metodologie této práce, budou popsány čtyři pilíře pragmalingvistické analýzy: konsituace, produkce, percepce a interpretace. Důraz bude kladen zejména na manipulativní jazykové nástroje, které budou dále interpretovány v praktické části práce - štvavý narativ nebo manipulativní strategie. V poslední praktické části budou analyzovány vybrané části článků Aeronetu na základě výkladu z předešlých dvou částí. Pro přehlednější analýzu budou vybrané části textu zařazovány pod jednotlivá studovaná témata.
Návrh obchodní strategie společnosti Praginfo s.r.o. se zaměřením na marketingovou komunikaci
Lohynský, Jan ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Návrh obchodní strategie společnosti Praginfo se zaměřením na marketingovou komunikaci" se zabývá analýzou teoretického základu souvisejícím s tvorbou obchodní strategie, popisuje společnost Praginfo a nabízí návrh nové obchodní strategie, která by společnosti měla zajistit rozvoj. V teoretické části práce vykládá klíčové pojmy spojené s podnikáním a cestovním ruchem, dále komplexně shrnuje teorii týkající se tvorby strategie a popisuje společnost Praginfo včetně trhů, na kterých firma působí a služeb, které nabízí. V rámci analýzy společnosti Praginfo práce nabízí i pohled na současnou marketingovou komunikaci firmy z důvodu tvorby kvalitnějšího návrhu marketingové komunikace v praktické části. V praktické části autor této práce využívá souboru informací nabytých v teoretické části, a sestavuje tak návrh obchodní strategie, jehož součástí je návrh vize a mise, dále nabízí tři klíčové situační analýzy, navrhuje stanovení strategických cílů a strategií vedoucích k jejich dosažení. V neposlední řadě se autor práce věnuje návrhu tvorby marketingové komunikace včetně rebrandingu a představení návrhu nového loga, která by měla společnosti pomoct dosahovat při implementaci nové strategie vyšší efektivnosti. Pro úplnost tato práce nabízí v rámci plánu implementace i odhadovaný...
PR profesionál jako významný zdroj informací pro žurnalistiku
Ortová, Nina ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název práce: PR profesionál jako významný zdroj informací pro žurnalistiku Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá vztahy mezi pracovníky v oboru public relations a novináři, přičemž poskytuje spíše jednostranný pohled PR profesionálů na práci s médii. Hodnotí, jak významným zdrojem informací PR profesionál pro média může být, a to s ohledem na etické aspekty práce s médii i na kritické přijímání informací, které je v dnešní době téměř neomezených informačních zdrojů podstatnou částí výkonu povolání novináře i PR profesionála. Práce mapuje současné prostředí public relations prostřednictvím teoretických poznatků i kvantitativního a kvalitativního výzkumu založeného na odpovědích reálných pracovníků v PR se zaměřením na vztahy s médii. Práce se zaměřuje se na etické kodexy v PR i v médiích, porovnává je a následně analyzuje, jakým způsobem jsou dodržovány v praxi. Na základě reprezentativního vzorku odpovídajících respondentů nabízí práce pohled profesionálů na práci v media relations, odhaluje její nedostatky a nabízí doporučení, kterými se následně mohou řídit PR agentury i tisková oddělení, aby vylepšily svůj výkon. Práce se okrajově věnuje také vzdělávání PR profesionálů jakožto základu pro nabytí znalostí o etice a následnému dodržování určitého etického standardu, stejně jako se...
Přechodníky v publicistice Lidových novin
Praisler, Jaroslav ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl demonstrovat na příkladu publicistiky Lidových novin úbytek přechodníků (zvláště slovesných) za posledních 120 let a zároveň má potvrdit, že i v současné publicistice Lidových novin se přechodníky nacházejí. Práce obsahuje nástin vývojové dynamiky přechodníků v publicistice Lidových novin a také rozbor některých použitých přechodníků. Součástí práce je i obsáhlá kapitola popisující teoreticky problematiku přechodníků, z nichž vycházejí kvantitativní zjištění v praktické části práce, a také kapitola týkající se publicistiky a jejích žánrů.
Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců
Zieglerová, Lenka ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců" se věnuje fenoménu využívání sociální sítě Facebook jako nástroje marketingového mixu obchodních řetězců v České republice pro komunikaci se zákazníky. Práce představuje v teoretické části základní pojmy jako marketingový mix, jeho nástroje a sociální sítě, uvádí termín zákaznický servis a představuje problematiku obchodních řetězců v České republice. Tyto teoretické znalosti jsou následně aplikovány v rámci analytické části práce, která se věnuje kvantitativní analýze ve vlastním výzkumu komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice na sociální síti Facebook. Tato analýza byla realizována v období září a října 2016 na vzorku 1 271 příspěvků a detailně zkoumá mimo jiné sentiment jednotlivých příspěvků, procento zodpovězených příspěvků a časovou efektivitu reakcí. Zjištěné hodnoty jsou posléze vztaženy k velikosti jednotlivých stránek, komunikaci obchodních řetězců v ostatních kanálech a jsou hledány i další souvislosti, jež mají vliv na počet příspěvků uživatelů. Cílem analytické části práce je pak zhodnocení úrovně a efektivity komunikace vybraných obchodních řetězců na této rychle se rozvíjející síti.
Zobrazení dětí v časopisech pro rodiče v roce 2013
Fišer, Ondřej ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků sémiotické analýzy popsat způsob komunikace časopisů pro rodiče se čtenáři a zjistit, jakou roli v nich hraje zobrazení dětí. Předmětem výzkumu jsou vybrané články z oblasti komerční a nekomerční komunikace. Úvodní část práce nastiňuje stručně historii mediálních výzkumů. Na tuto část navazuje oddíl věnovaný popisu vývoje vnímání mateřství a postavení dítěte ve společnosti s důrazem na vliv křesťanství. Předmětem další kapitol je změna společenské role žen umožňující vznik ženského tisku. V této souvislosti je zvláštní pozornost věnována ženskému tisku na území České republiky. V části zabývající se legislativou jsou představena důležitá právní vymezení dětství zejména ve vztahu k médiím. Analytické části práce předchází stručná charakteristika zkoumaných časopisů a popis metody sémiotické analýzy. Výsledkem analýzy vybraných textů je popis významotvorných prvků jednotlivých sdělení, vztahů komerčních a redakčních článků a jejich zasazení do širšího společenského kontextu. Závěr práce shrnuje zásadní poznatky týkající komunikace časopisů se svými čtenáři, role zobrazení dítěte či provázanosti komerčních a nekomerčních textů.
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
Jílková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, že se více než 80 % zákazníků rozhoduje o koupi určitého produktu až v místě prodeje, roste důležitost marketingové komunikace v místě prodeje, která dokáže impulzní nákup ovlivnit nejvíce. V dnešní době navíc zákazníci očekávají od nakupování nějaký ojedinělý zážitek spojený s emocemi. Druhá část bakalářské práce se tedy zabývá marketingem zaměřeným na emoce, které závisí na smyslovém vnímání. Z toho vyplývá, že je pro vyvolání příjemných emocí u zákazníka důležité působit převážně na jeho smysly. Na základě poznatků zahrnutých v části o smyslovém marketingu se bakalářská práce nakonec věnuje také příkladům efektivního využití tohoto typu marketingové komunikace v praxi. Prostřednictvím terénního šetření je zde podrobně popsáno několik provozoven, které nabízejí svým zákazníkům výjimečný zážitek z nakupování.
Reklamy proti reklamě. Subvertising v České republice a v zahraničí
Dolečková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce na téma "Reklamy proti reklamě. Subvertising v České republice a v zahraničí." se věnuje fenoménu subvertisingu, jenž vznikl z potřeb umělců reagovat na obsah a množství reklamních sdělení, která nás každodenně obklopují. Text fenomén zasazuje do kulturně-historického kontextu a popisuje vývoj umělecké kritiky. Obsahuje také nové marketingové směry, které vycházejí z reklamního sabotérství. Věnuje se především vztahu umění a marketingu, jejichž hranice se v současnosti překračují. Praktická část práce na základě teoretických poznatků rozebírá jednotlivé umělce a představuje důležité projevy subvertisingu. K popisu uměleckých zásahů využívá případové studie a srovnávací analýzy. Text se nejprve věnuje čtyřem světovým skupinám, jež sdružují umělce, a které stály za vznikem subvertisingu. Další část rozvíjí kontext zahraniční tvorby a představuje šest subvertiserů, mezi kterými se objevují i méně známá jména. Druhá polovina obsahuje případové studie, jež rozebírají tvorbu v České republice, a srovnávací analýzy, které ji porovnávají s útoky zahraničních umělců. Závěr práce odpovídá na tři výzkumné otázky, které byly položeny v úvodu, a aplikuje získané poznatky na stanovené cíle.
Tištěné módní magazíny v digitální éře na příkladu českých mutací časopisů ELLE a Harper's Bazaar
Pflegerová, Nikola ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem a proměnou tištěných médií se zaměřením na módní periodika od jejich počátku po současnost. Jako konkrétní příklady byly zvoleny české mutace měsíčníků ELLE a Harper's Bazaar. Práce je členěna do několika samostatných částí. V první z nich jsou definovány pojmy a teoretická východiska, na nichž je dále stavěno. Na média je v této práci nahlíženo skrze teorii parasociální interakce jako na persony, které mohou prostřednictvím sociálních sítí navazovat osobní vztahy se svými čtenáři. Média jsou také posuzována jako součást průmyslového odvětví, ve kterém se odehrávají konkurenční boje a je nutno se přizpůsobovat měnícímu se technologickému prostředí. Další část práce je snahou o komplexní popis vývoje tištěných módních časopisů s důrazem na vizuální proměnu a změnu komunikačních strategií směrem ke čtenáři. Popisována je situace jak v zahraničí, tak na českém trhu. Na základě kvalitativních i kvantitativních metod, jako jsou dotazníkové šetření, elitní interview, deskriptivní analýza webových stránek a komparace obsahů tištěných verzí a sociálních sítí, je v praktickém úseku vyvíjena snaha o zodpovězení výzkumné otázky, jakých možností komunikace a jakým způsobem využívají tradiční tištěné módní magazíny v online prostředí. Závěrem jsou navržena a představena další...
Komparativní analýza komunikace politiků v Otázkách Václava Moravce
Petrů, Lukáš ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Cílem této práce je analyzovat pomocí kvalitativní analýzy, doplněné o případovou studii, způsob komunikace vybraných politiků. V rámci zadaného období byl proveden výběr řečníků (Miloš Zeman a Bohuslav Sobotka) a vybrány konkrétní dialogy. Z důvodu absence veřejně dostupných přepisů rozhovorů byla provedena doslovná transkripce bez použití technik podrobného vyhodnocení. Byl popsán kontext doby včetně charakteristiky řečníků. V teoretické části byl dále charakterizován pořad Otázky Václava Moravce včetně jeho diskursu. Byl vysvětlen rozdíl mezi diskusí a debatou ve vztahu k Otázkám Václava Moravce. Použité metody byly zasazeny do kontextu kvalitativního výzkumu a vysvětlena jejich validita. Způsoby komunikace jsou popsány formou komparace argumentační výpovědi a použitých jazykových prostředků mezi oběma řečníky. Jsou popsány druhy správných, ale i chybných argumentů. V rámci komunikační strategie byly vysvětleny pojmy humor, názory a postoje, použití parazitních slov, expresivní a hanlivé výrazy, přeřeknutí, cizí a odborné termíny, syntaktické chyby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 202 záznamů.   začátekpředchozí127 - 136dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.