Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie pro expanzi e-shopu do DACH regionu se zaměřením na SEO
Raymanová, Lenka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Diplomová práce přináší detailní analýzu potenciálu trhů jednotlivých zemí DACH regionu - Rakouska, Německa a Švýcarska v kontextu expanze elektronických obchodů do těchto zemí. Konkrétně se zaměřuje na expanzi českého e-shopu KLENOTA, který se zaměřuje na prodej ručně vyráběných šperků ze zlata. V rámci práce jsou identifikovány klíčové faktory pro úspěšné působení firmy na německy mluvících trzích. Je popsán teoretický rámec pro tvorbu strategie expanze na zahraniční trhy a jsou vysvětleny základní pojmy týkající se e-commerce a expanze do zahraničí. Praktická část práce obsahuje analýzy jednotlivých trhů DACH regionu. Jsou provedeny PESTLE, SWOT a konkurenční analýzy, dále analýza klíčových slov a content gap analýza. Autorka se v rámci analýz soustředí na šperkařský průmysl. Na základě těchto analýz jsou pak navrženy konkrétní strategické kroky pro expanzi a posílení pozice firmy na těchto trzích. Hlavní přínos této práce je v uceleném pohledu na faktory, které ovlivňují expanzi e-shopů na území DACH regionu a pomáhá tak elektronickým obchodům při plánování expanze na toto území. Práce také nabízí ucelený vhled do důležitého oboru optimalizace pro vyhledávače a může sloužit jako inspirace pro další podobné práce.
Srovnání strategické komunikace vesmírných agentur NASA a ESA
Thein, Filip ; Poliaková, Karolína (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rozdíly v komunikaci mezi americkou vesmírnou agenturou NASA a jejím evropským protějškem ESA. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci astronomie, historický vývoj agentur, a spolupráce s dalšími národními a soukromými subjekty. V praktické části je zmapovaná přímá komunikace NASA a ESA s veřejností. Cílem práce je porovnat rozdíly ve strategické komunikaci vesmírných agentur a nalézt klíčové komunikační aspekty. Výzkum prováděný komparativní metodou a tematickou analýzou odhaluje, v čem se komunikace evropské a americké agentury liší. V rámci interpretace dat jsou výsledky vztaženy na organizační strukturu, historii agentur, deklarované hodnoty a financování.
Jak si říkat o finanční dary: experimentální přístup k fundraisingu na sociálních sítích
Hamrová, Alžběta ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Cílem této práce bylo porovnat účinnost různých psychologických efektů využívaných ve fundraisingu a určit, které z nich jsou nejvíce efektivní při podněcování lidí k dárcovskému chování v digitálním prostředí. Výzkum spočíval v terénním experimentu, který pomocí reklam na sociálních sítích organizace UNICEF Česká republika testoval následující prvky charitativních výzev: rámování ziskem a ztrátou, typ sdělení (statistická či anekdotická informace) a využívání inkluzivních či exkluzivních jazykových formulací. Na základě analýzy dat nebyly zjištěny za použití výše uvedených metod žádné statisticky významné rozdíly ve formování záměru darovat. Výsledky tak z velké části nepotvrdily závěry předchozích laboratorních experimentů, což je následně relativně rozsáhlým způsobem zasazeno do širšího kontextu replikovatelnosti sociálněvědních studií. V práci je vyzdvižena důležitost zachování určitého odstupu při zavádění strategií založených na poznatcích z laboratorních výzkumů do praxe. Důvodem k obezřetnosti jsou jednak zkreslení spojená s publikací studií, jednak různé podmínky, ve kterých výzkumy probíhají a které mohou ovlivňovat účinnost jednotlivých fundraisingových taktik. Hlavní přínos této práce spočívá ve vysoké ekologické validitě terénního experimentu a následné demonstraci výzev spojených s...
The influence of political beliefs on the evaluation of objective information
Ševčíková, Nina ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Diplomová práca nazerá na problematiku politického presvedčenia u slovenských voličov a následnú analýzu vplyvu tohto presvedčenia na vyhodnocovanie informácií. Ako cieľ si za pomoci kvantitatívneho výskumu, konkrétne dotazníkového šetrenia, určuje zmapovať tento vplyv. Teoretická časť sa preto zaoberá dvoma hlavnými časťami. V prvej sa usiluje definovať politické presvedčenie, jeho vznik u voličov a taktiež vymenováva rôzne vplyvy, ktoré naň pôsobia. Ďalej politické presvedčenie kategorizuje. V druhej teoretickej časti práca poníma slovenský kontext politickej komunikácie, rozoberá stranícke rodiny, aktuálny stav politických strán a zameriava sa na slovenského voliča a jeho ponímanie demokracie. V praktickej časti sú vymedzené ciele výskumu. Z výsledkov vyplynulo, že respondenti, ktorí identifikujú svoje politické presvedčenie ako silné, sú oveľa rozhodnejší pri vyhodnocovaní prijímaných informácií na základe súhlasu a nesúhlasu. Zistenia zároveň naznačujú, že identifikácia voliča na ľavo-pravej škále politickej orientácie nemá významný vplyv na súhlas alebo nesúhlas pri prijímaní informácií.
Evoluce věna
Pokorný, Daniel ; Kuběna, Aleš (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Analýza svatebních trhů se je prozatím prováděna hlavně z pohledu ekonomie (Tertilt 2002, 2005, Botticini and Siow 2003). Mnohem méně prací si však této problematiky všímá z biologického hlediska. Jak různé formy svatebních transakcí ovlivňují podobu společností je zatím stále nepříliš známé. Přitom význam není vůbec zanedbatelný. Jejich pochopení může totiž pomoci alespoň částečně odpovědět na problémy, s nimiž se dnešní společnosti potýkají. klíčová slova: věno, cena nevěsty, svatební transakce, sociální struktura
Vývoj využití desetinného třídění v českém prostředí
Poljaková, Anežka ; Pálka, Peter (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je shrnutí vývoje a využití desetitmého třídění v českých knihovnách a jiných informačních institucích. V práci jsou nejprve popsány hlavní rozdíly mezi nejvýznamnějšími pořádacími systematyckými jazyky: Deweyho desetinném třídění, Mezinárodním desetinném tříděním a Tříděním Kongresové knihovny. Hlavní důraz je kladen na podání jejich charakteristiky a popsání jejich struktury. Pozornost je zejména věnována prvním pokusům o zavedení desetinného třídění v českém prostředí -je zde uveden výčet nejvýznamnějších osobnosti, které se u nás ponejvíce zasloužily o propagaci a rozšiřování věcného pořádání informací. V navazujících částech jsou popsány snahy o všeobecné zavedení tabulek a pokusy o jejich příslušná vydání. Na něž navazuje modifikace desetinného třídění L. N. Tropovského a následující vydání Tabulek desetinného třídění ÚTEINu a dále tvorba oborových a odvětvových výtahů. Poslední část je věnována pokusům o vydání úplných československých tabulek. V závěru je shrnut celkový přínos desetinného třídění pro české země.
Využití oční kamery v marketingovém výzkumu
Smékal, Jan ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje využití oční kamery v marketingovém výzkumu. Úvodní část je zaměřena na základy biologie oka, které jsou nezbytné pro porozumění principů sledování pohybu očí. Na to navazuje představení samotného procesu měření dráhy zraku, jeho historie a vývoje metod. Dále přibližuje použití oční kamery a její nejdůležitější parametry a seznamuje s příklady praktického využití sledování pohybu očí v nejrůznějších oblastech. Následně popisuje schopnosti a limity oční kamery, možnosti kombinace s dalšími výzkumnými metodami a v neposlední řadě obsahuje také praktickou ukázku možností analýzy a vizualizace naměřených dat. Poté na sledování pohybu očí nahlíží v kontextu marketingu a vizuálního vnímání a čtenáři zblízka představuje aplikaci oční kamery v různých oblastech marketingového výzkumu. Praktická část si klade za cíl přiblížit praktickou stránku eye- trackingu. Na konkrétním příkladu ukazuje, jak takový výzkum vypadá a co všechno obnáší. Od plánování designu experimentu až po analýzu a interpretaci dat. Výzkum zkoumá obecný fenomén vlivu směru pohledu modela na efektivitu reklamy. Jeho výsledky sice jasný vliv neprokázaly, přináší však zajímavou hypotézu, a také sadu doporučení pro další výzkum.
Porovnání faktorů ovlivňujících nákupní chování v pivním segmentu u vybraných cílových skupin
Konopásková, Michaela ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování v pivním segmentu vybraných cílových skupin. Blíže se věnuje jednotlivým faktorům, které mohou vstupovat do rozhodovacího procesu a nějakým způsobem ho ovlivňují. První část práce se zaměřuje na historii pivovarnictví a pivních lahví na území České republiky. Dále představuje vnější a vnitřní faktory ovlivňující nákupní rozhodování, definuje nákupní chování a přibližuje nákupní proces. Praktická část pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá znalost pivních značek a které faktory působí na jednotlivé cílové skupiny. Cílem práce je zjistit, jaké mají vybrané cílové skupiny preference v rámci tohoto segmentu a jak je ovlivňují jednotlivé faktory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 HOUDEK, Petr
6 Houdek, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.