Název: Využití oční kamery v marketingovém výzkumu
Překlad názvu: The use of eye tracking in marketing research
Autoři: Smékal, Jan ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; Oční kamera; sledování pohybu očí; vizuální vnímání; Eye tracker; eye tracking; marketing research; visual perception

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150214

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451563


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet