Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální komunikace firmy Tatra Kopřivnice ve třicátých letech dvacátého století
Doležalová, Šárka ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Pruša, Igor (oponent)
This bachelor work is called The visual communication of Tatra Koprivnice Company during thirties of the twentieth century. Its aim is to describe visual communication of Tatra (a car maker) during thirties of the twentieth century. It starts with definition of communication and communication models. Then it mentions different motivations to communication and communication functions. Next part defines marketing and marketing communication. Other chapters deal with brand and its theory. The brief history of Tatra company is mentioned with emphasis on its economical progress and successes of Tatra cars in car competitions and various heuristic journeys made with Tatra cars. The last part is about background of the communication. The last part is the semiotic analysis of ten different visual materials from thirties. All of themare promotional ones. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Konstrukce příslušníka extrémní pravice v kampani "NEOnácek: Chcete ho?"
Doležalová, Šárka ; Křeček, Jan (oponent) ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce "Konstrukce příslušníka extrémní pravice v kampani "NEOnácek: Chcete ho?" se zabývá tím, jak současní mladí lidé vnímají neonacisty a jak si konstruují příslušníka skupiny extrémní pravice na základě zmíněné kampaně. Práce se snaží pomocí kvalitativního přístupu nahlédnout do oblasti působení kampaně na představy cílové skupiny. Teoretická část práce se zabývá sociální konstrukcí reality ve spojení se stereotypizací a extrémní pravicí v České republice ve spojení s tématem subkultur. Následně se věnuje oblasti homosexuality a sociálního marketingu. Výzkumná část je tvořena pohledem zadavatele, tvůrce kampaně na vlastní kampaň a její vyjadřovací prostředky. Dále je to analýza rozhovorů s přestaviteli cílové skupiny, která popisuje, jak si mladí lidé konstruují neonacisty a jaké mají představy spojené s tímto hnutím.
Současný izraelský román v podání Jehudit Kacir
Doležalová, Šárka ; Šedinová, Jiřina (vedoucí práce) ; Oliverius, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením vývoje současné izraelské novelistiky, jenž je demonstrován na srovnání dvou románů Jehudit Kacir, Le-Matisse ješ et ha-šemeš ba-beten (Matisse má v břiše slunce, 1995) a Hžne anž matchžla (Zde začínám, 2003). Nejprve je nastíněna obecná periodizace moderní hebrejské literatury. Hlouběji se analyzuje tematický a koncepční vývoj současného izraelského románu během posledních tří dekád a izraelská novelistika představená tvorbou ženských autorek. Posléze práce předkládá základní biografické údaje o Jehudit Kacir, přehled jejího díla a stručnou charakteristiku tří z jejích knih, z nichž pak vycházejí analýzy následujících kapitol: souboru novel Sogrim et ha-jam (Zavírají moře, 1990) a dvou výše zmíněných románů. Zvláštní pozornost je zde věnována především reflexi těchto knih soudobou izraelskou literární kritikou.
Ekotoxikologické hodnocení prostředků na bázi tenzidů.
Doležalová, Šárka ; Vávrová, Milada (oponent) ; Zlámalová Gargošová, Helena (vedoucí práce)
Tenzidy se staly běžnou součástí každodenního lidského života. Pro svoje vlastnosti nacházejí uplatnění jako aditivní složky pěnových hasebních prostředků, které jsou ve velkých množstvích používány pro boj s plošnými požáry. Tato práce se zabývá ekotoxikologickým hodnocením komerčně dostupných hasebních prostředků Sthamex F 15, Moussol APS F 15, Finiflam F 15, Expyrol F 15 a Pyrocool B, které jsou vyrobeny na bázi tenzidů. V rámci diplomové práce byl u vybraných prostředků posuzován ekotoxikologický účinek prostřednictvím testů ekotoxicity v akvatickém uspořádání využívajících korýšů Thamnocephalus platyurus, hrotnatek Daphnia magna, dvouděložné rostliny Lemna minor a semen hořčice bílé Sinapis alba. Prostřednictvím testů výluhů půd kontaminovaných vybranými prostředky byl posuzován vliv půdního sorpčního komplexu na ekotoxikologický účinek. Hasební prostředky byly dále posuzovány z hlediska akutní ekotoxicity pro půdní organismy ekotoxikologickými testy v kontaktním uspořádání využívajícími žížaly hnojní Eisenia fetida a semen salátu setého Lactuca sativa. Pro posouzení vlivu biodegradace za různých podmínek na ekotoxikologický účinek byly s odstupem času provedeny testy klíčivosti salátu setého L. sativa. Dle výsledků jednotlivých testů je v práci diskutována potřeba dalšího hodnocení negativního vlivu vybraných prostředků a současně potřeba zvláštní pozornosti legislativních opatření.
Využití alternativních testů ekotoxicity pro posouzení kontaminovaných environmentálních matric
Doležalová, Šárka ; Doležalová Weissmannová, Helena (oponent) ; Zlámalová Gargošová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá posuzováním negativních vlivů kontaminovaných matric na biotu přírodních ekosystémů prostřednictvím ekotoxikologických testů. V práci je uveden přehled alternativních testů ekotoxicity, které jsou následně porovnány se standardními testy. Dále je diskutována potřeba rozšíření základní sady standardních testů vyžadovaných současnou legislativou ČR o testy na trofické úrovni dekompozitorů pro testování pevných i kapalných matric a o kontaktní testy pro testování pevných matric. V souvislosti s tím jsou provedeny návrhy baterií testů pro hodnocení ekotoxicity environmentálních matric.
Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti
Zimolová, Michaela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Doležalová, Šárka (oponent)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu lokální marketingové komunikace a to na společnosti Vodafone s působností v České republice. Využívám aktuální sekundární zdroje informací, primárním zdrojem informací se mi staly hloubkové rozhovory se specialisty a metoda pozorování. Postupuji od teoretických informací k dané problematice k praktickým zjištěním. V závěru definuji shrnutí analýzy a má doporučení. Zjistila jsem, že trh mobilních telekomunikací nabízí velký potenciál pro lokální marketing a to jak pro poskytovatele mobilních služeb, tak i pro jiné podniky na trhu. V mezinárodní Skupině Vodafone je marketingová komunikace řízena především lokálně v rámci jednotlivých států, komunikace má jednotný ráz daný centrálními pravidly avšak existuje mnoho lokálních výjimek. V České republice vyvíjí Vodafone aktivitu v lokální marketingové komunikaci od poloviny roku 2010, potenciál lokálního marketingu ale prozatím plně nevyužívá. Budoucí trendy v marketingu naznačují větší míru využití nových technologií, mobilního a online marketingu . Lokální marketing bude patřit do portfolia úspěšné organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.