Název: Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti
Překlad názvu: Analysis of the local marketing communication on the chosen company
Autoři: Zimolová, Michaela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Doležalová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Franšízing; Geografická segmentace; Lokální marketing; Marketingová komunikace; Mobilní marketing; Online marketing; QR kódy; Trh mobilních telekomunikací; Vodafone; Franchising; Local marketing; Marketing communication; Mobile marketing; Online marketing; QR codes; Store marketing; The mobile telecommunications industry; Vodafone

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28872

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71852


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet