Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 649 záznamů.  začátekpředchozí276 - 285dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
A Marketing Campaign Plan for Instagram
Váhovská, Viktória ; Lorková, Kristína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the company Rebelbean s.r.o.. Specifically, on the online form of marketing communication through websites and social media. The thesis includes a plan for an online campaign whose role is to carry the company message and show the strength of the community.
Návrh strategie pro založení a rozvoj firmy na renovaci a recyklaci použitého nábytku
Bednaříková, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je prozkoumat tržní příležitosti budoucí firmy zabývající se renovací, recyklací a prodejem použitého nábytku tak, aby bylo možné udělat rozhodnutí, zda firmu založit. Diplomová práce hledá odpovědi na otázku jak vymezit předmět podnikání, co nabízet, komu, jak a za kolik.
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících marketingový plán jsou popsány jednotlivé typy analýz, návrh marketingové strategie a realizace v organizaci. V praktické části je použito teoretického základu k popisu současného marketingového plánování ve firmě Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového plánování a řízení firmy Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu.
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
Podnikatelský záměr pro založení bistra, baru
Horáková, Jana ; Mičák, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je sestavení podnikatelského záměru na téma otevření baru/bistra, za účelem zjištění, zda je možné ho realizovat. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních informací o podnikání, podnikatelském plánu, jeho náležitostech a struktuře. V praktické části je zpracována samotná tvorba podnikatelského záměru, tak jak bylo vymezeno v teoretické části.
Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu
Adam, František ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zkvalitněním služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti LIFT and FIT za pomocí provedeného výzkumu metodou mystery shopping ve společnosti LIFT and FIT a u jejich přímých konkurentů. První část této práce se zabývá teoretickými pojmy, které úzce souvisí s touto diplomovou prací, následuje charakteristika společnosti. Analytická část se zabývá analýzou 5 P a provedeným výzkumem a poté je vyhodnocená pomocí přístupu SWOT matice. Na základě analýz a provedeného výzkumu budou v poslední části práce navržena doporučení pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Návrh na zavedení CRM systému ve zvolené společnosti
Kameník, Tomáš ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do vybrané společnosti zabývající se prodejem zdravotnických potřeb v kraji Vysočina. Teoretická část práce obsahuje základní vymezení pojmů spadajících do oblasti moderních technologií 21. století. Cílem teoretické části je čtenáři vytvořit prostředky pro vhled do vybraných analýz, které budou v další části práce využívány. Jedná se o business model Canvas, SWOT analýzu, analýzu rizik a jiné využité nástroje. Analytická část vytvoří vhled do využívání metod a analýzy v konkrétní společnosti a ukáže přímou aplikaci v praxi. Závěrečná část práce se věnuje procesu implementace CRM systému do podnikatelské praxe s následným využitím do konkrétních interních procesů v rámci podnikatelské činnosti. Tato návrhová část popisuje interní procesy před implementací a následně nastíní metodiku práce po již implikovaném systému do procesu.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 649 záznamů.   začátekpředchozí276 - 285dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.