Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The expression of gender characteristics in fashion magazine on the example of the USA Vogue magazine
Gershkovich, Elizaveta ; JANOŠČÍK, Václav (vedoucí práce) ; ŠIMŮNEK, Michal (oponent)
American Vogue magazine has long been the golden standard in the modern fashion world. For over a hundred years this fashion periodical sets beauty codes all over the world. For my Final Theoretical Thesis, I decided to analyze the American Vogue magazine and identify the presence of gender characteristics in the printed editions of Vogue.
Bauhaus in the Soviet Union
Semerikova, Elena ; LEDVINA, Josef (vedoucí práce) ; ŠIMŮNEK, Michal (oponent)
There is no doubt that the Bauhaus is one of the most influential art school of the 20th century. In this BA Final Theoretical Thesis I have tried to analyse the relationship between the German architects from Bauhaus and the architectural community in the Soviet Union in the 1920s and 1930s. As a result, I have found a connection in the professional and social aspects. Also, in this work, there is the analysis a current condition of the Bauhaus Heritage in Russia
Humor v současné fotografii
Novotná, Johana ; LEDVINA, Josef (vedoucí práce) ; ŠIMŮNEK, Michal (oponent)
Subjektivní výběr a kategorizace děl, jenž se snaží zanalyzovat možné přístupy v humoru používaném ve fotografických pracech. Obsah práce by byl tedy jakousi morfologií fotografického humoru a byl by tedy založen na rozboru zcela konkrétního materiálu.
What Does Today's Image Record.
Yu, Xiang ; DVOŘÁK, Tomáš (vedoucí práce) ; ŠIMŮNEK, Michal (oponent)
The thesis describes and analyses post-documentary photography with emphasis on contemporary Chinese theory and practice. The traditionally defined documentary function of photography has been challenged on many sides and the technology growth of the new media has caused the structural change of photographic language. Documentary function, the core characteristics of photographic language, is rapidly falling apart in this change. As an imported tool, photography has taken a special road in its growth in China. For well known ideology reasons, the documentary function of photography has displayed some very peculiar changes in its traditional past as well as in globalized China today. This paper will try to analyze various causes that influence the documentary function of photography, compare political and cultural differences and show the post-documentary characteristics of contemporary Chinese photography. 
Užití nástrojů online marketingu vybraného podniku (případová studie)
Nešpor, Václav ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce)
V teoretické části jsou popsány různé nástroje digitálního marketingu a jejich specifika. Dále práce poskytuje nezbytné odborné znalosti k sestavení situační analýzy a marke-tingového plánu. Na teoretickou část navazuje empirická část, která se snaží o smysluplné propojení získaných teoretických znalostí v rámci zkoumání marketingových aktivit malého podniku. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a v jaké míře má pro malé podnikatele smysl využívat digitální nástroje. Dále je cílem práce získat pro zkoumaný podnik reálné použitelné výstupy. Jsou to: situační analýza; případová studie užití nástrojů digitálního marketingu spolu se sadou doporučení pro zlepšení; a plán konkrétní marketingové kampaně.
Automobil jako místo pro život?
Maršálek, Jan ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce)
Osobní automobil je jedním z klíčových atributů života ve vyspělých západních společnostech a jako takový je prosycen řadou sociálních významů, které si mnohdy ani neuvědomujeme: automobil slouží jako materializace naší svobody pohybu, často slouží jako statusový symbol, automobil je pro mnohé jakýmsi osobním chrámem, specifickým soukromým prostorem, do něhož bývá hodně vidět atd. V automobilech trávíme čím dál více času, a přitom jen velmi omezeně jsme schopni reflektovat, k jakým dalším aktivitám automobil používáme, jaké činnosti vykonáváme a jaké technologie využíváme ve chvíli, kdy řídíme nebo kdy jsme v roli spolucestujícího. Činnosti, které vykonáváme při řízení, a zejména pak pestrá škála věcí, kterými postupně doslova zaplňujeme nově zakoupené auto, mohou být velmi zajímavé pro pochopení spotřebního chování automobilistů. Cílem práce by mělo být pokusit se pochopit, co, kdy a proč si do-kupujeme do svých automobilů, tedy pokusit se popsat spotřební chování obyvatel automobilů. Metodologicky je práce založena např. na dotazníkovém šetření, jako velmi zajímavá alternativa se nabízí např. kvalitativní metoda fotografií podporovaných roz-hovorů (srov. např. G. Bell. 2011.Unpacking Cars: Doint Anthropology at Intel. Anthronotes 32(2), 1-6. Dostupná na http://anthropology.si.edu/outreach/anthnote/Fall2011web.pdf).
Klamavá reklama v cestovním ruchu
Výrosteková, Petra ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy, s důrazem na oblast cestovního ruchu. Přibližuje tuto problematiku z legislativního i marketingového hlediska a následně uvádí konkrétní příklady klamavé reklamy z praxe primárně cestovního ruchu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pohled respondentů na klamavou reklamu, jejich zkušenost s ní a jaké dopady má na jejich nákupní chování.
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Dvořák, Petr ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Úvod práce je věnován uvedení do problematiky a jejímu obecnému popisu. Jsou zde vysvětleny pojmy jako masmédia, televizní vysílání, gender, nebo stereotyp. Dále navazuje rozbor Goffmanovy studie Gender advertisements. V metodické části je stanovený výzkumný záměr a cíle výzkumu. Dále je zde popsán postup realizace praktické části. V té bylo zkoumáno vnímání genderových stereotypů v reklamě veřejností, znalost pojmu a také vliv na nákupní chování veřejnosti. Ke zpracování praktické části sloužil elektronický dotazník. Po zpracování výsledků lze říci, že veřejnost vnímá genderové stereotypy v reklamách, částečně je i zná. Ty na ni působí pozitivním dojmem, ale nemotivují ji k nákupu produktu, či návštěvě obchodu.
Pohádkové motivy v reklamách
Novohradská, Lucie ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výskytem pohádkových motivů v reklamách. V první části přibližuje pojmy jako pohádka, archetyp, sémiotika, a jejich vzájemné propojení s reklamou. Účelem práce je odhalit spojenectví pohádky a reklamy, proč jsou pohádkové motivy využívané a jaké výhody přinášejí inzerentům. Druhá část práce je založena na sémiotické analýze vybraných tiskových reklam s motivem Červené Karkulky. Dále se zabývá využíváním stejného pohádkového motivu v odlišných typech reklam a změnami v interpretaci dané pohádky ve vybraných reklamách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Šimunek, Martin
8 Šimůnek, Martin
2 Šimůnek, Michal
8 Šimůnek, Michal V.
2 Šimůnek, Milan
2 Šimůnek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.