Název: Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Překlad názvu: Stereotypes sell: Analysis of stereotypes in advertising
Autoři: Dvořák, Petr ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender; Goffman; reklama; stereotyp; televize; advertisement; gender; Goffman; stereotype; TV

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69131

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359469


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet