Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohádkové motivy v reklamách
Novohradská, Lucie ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výskytem pohádkových motivů v reklamách. V první části přibližuje pojmy jako pohádka, archetyp, sémiotika, a jejich vzájemné propojení s reklamou. Účelem práce je odhalit spojenectví pohádky a reklamy, proč jsou pohádkové motivy využívané a jaké výhody přinášejí inzerentům. Druhá část práce je založena na sémiotické analýze vybraných tiskových reklam s motivem Červené Karkulky. Dále se zabývá využíváním stejného pohádkového motivu v odlišných typech reklam a změnami v interpretaci dané pohádky ve vybraných reklamách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.