Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Muži proti pornografii. Návrh strategie pro internetovou komunitu NoFap
Mičke, Vítek ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá negativními dopady nadužívání pornografie mezi muži. V teoretické části popsané vědecké závěry z této výzkumné oblasti poté aplikuje na tvorbu návrhu komunikační strategie pro internetovou komunitu NoFap, která pomáhá mužům ukončit svůj problematický pornografický návyk. Vybraným produktem pro komunikaci je 90denní abstinence od pornografie zvaná NoFap Reboot. Hlavním cílem této práce je přijít na konkrétní produktový benefit, který by přiměl nejvíce mužů z cílové skupiny produkt vyzkoušet. Kvantitativní testování produktů mezi cílovou skupinou striktně následuje postupy metody Profitbooster. Kromě náhledu do strategického plánování markentingových kampaní, může tato práce sloužit jako základní souhrn závěrů z vědeckého bádání, které se zabývá negativními dopady nadužívání pornografie.
Vliv hudby na spotřební chování v rámci gastronomických zařízení
Matějka, Filip ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Hudba, jakožto pojem, který je v současnosti spojen mnoha různými odvětvími. V práci jde především o její napojení na možné využití v rámci ovlivňování spotřebního chování zákazníků. Z teoretických poznatků vychází najevo, že hudba je již po dlouhou dobu v tomto směru zkoumána a její vlivy na obecné chování či psychiku lidí jsou již dokázány. Ovšem co se týče vlastních studií na téma vlivu hudby na spotřební chování, je zde stále značný prostor pro další a podrobnější výzkumy a experimenty. Z práce vychází najevo, že některé starší studie ještě stále nebyly překonány, a i v současnosti jsou využívány jako zdroj pro novější výzkumy. Práce jako celek je zpracována z hlediska teoretického i praktického, z pohledu člověka, který na jejím začátku o vlivech hudby na psychiku člověka věděl pouze z vlastního pozorování, a tak její teoretická část sloužila primárně k vlastnímu poučení a pochopení koncepcí. Díky tomu mohl následně v praktické části proběhnout plánovaný výzkum. Výzkum byl sestaven dle ne zcela klasické metody terénního pozorování. Z toho vyplývá jeho experimentální podstata. Na jeho počátku však stála hypotéza, že specifikované hudební žánry mohou ovlivnit typologii konzumovaných alkoholických nápojů v konkrétní vybrané kavárně. Na základě výzkumu se však nepotvrdila, což se promítlo v...
Vliv behaviorální ekonomie na fundraisingový emailing neziskové organizace Greenpeace Česká republika
Fišer, Matěj ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je přinést nové poznatky v rámci oboru behaviorální ekonomie a prozkoumat působení vybraných behaviorálních konceptů na fundraisingové kampaně vedené skrz e-mail. Práce se z počátku zabývá teoretickým ukotvením behaviorální ekonomie, jejímu zasazení do historického kontextu a definicí vybraných konceptů, se kterými obor pracuje. Dále je přiblížen obor fundraisingu a jeho využití v neziskových organizacích. Ve druhé části se práce věnuje případové studii, která se zabývala aplikací vybraných behaviorálně ekonomických konceptů na e-mailingovou kampaň vedenou neziskovou organizací Greenpeace Česká republika. Praktická část představuje popis tohoto experimentu a analýzu výsledků, které odhalily, že behaviorální intervence se za určitých podmínek mohou chovat i kontraproduktivně.
Psychological Factors Influencing Efficiency of Cause-related Marketing
Bernátová, Miriama ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
1 Anotácia Bakalárska práca s názvom Psychologické faktory ovplyvňujúce účinnosť cause-related marketingu sa venuje vybraným psychologickým faktorom a ich vplyvu na vnímanie kredibility kampane, chovania značky a nákupné zámery spotrebiteľa, ktoré môžu v konečnom dôsledku ovplyvniť aj účinnosť samotného marketingu. Práca sa skladá z dvoch častí - teoretickej a praktickej. Teoretická časť sa venuje výkladu pojmu cause-related marketing, jeho benefitom, typológií, príkladom využitia v praxi a konkrétnym psychologickým faktorom skúmaným v súvislosti s cause-related marketingom a popísaným v odbornej literatúre. Praktická časť je replikáciou výskumu, ktorý skúma vplyv jednotlivých vybraných faktorov na účinnosť CRM v českom prostredí. Cieľom práce je replikovať štúdiu v českom prostredí a zistiť vplyv vybraných psychologických faktorov, typu produktu a vnímanej vhodnosti spojenia, na účinnosť CRM. Výsledky replikácie výskumu naznačujú vplyv vybraných faktorov na kredibilitu kampane, vnímané chovania značky a nákupné zámery spotrebiteľa aj napriek tomu, že sa ani jednu z navrhovaných hypotéz vo výskume nepodarilo potvrdiť.
Influence of omission neglect phenomenon on perception of product and brand
Chovancová, Michaela ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalárska práca s názvom Vplyv fenoménu omission neglect na vnímanie produktu a značky pojednáva o pomerne neznámom pojme v Česku i neglect je definované ako nedostatok citlivosti k chýbajúcej informácii. Hlavným cieľom mojej práce je zhrnúť komplexné poznatky zo zahraničnej literatúry a overiť, či sa efek správaní českých spotrebiteľov. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa zaoberám témou spotrebiteľského správania a nákupného rozhodovania vo vzťahu k fenoménu ON a tiež problematikou heuristík a ívnych skreslení, do ktorej spadá aj pojem ON. Ďalej sa venujem samotnej definícii pojmu, jeho historickému vývoj faktorom znižujúcimi jeho pôsobenie. Na konci teoretickej časti sa nachádza zhrnutie najvýznamnejších štúdií na ON. praktickej časti potom replikujem štúdiu z roku 2014, ktorá skúma rozdielne pôsobenie nízkou úrovňou znalostí v danej produktovej kategórii. Cieľom môjho výskumu bolo overiť, či sa rozdielny vplyv ukáže aj v hodnotení produktu českých spotrebiteľov. Replikácia pôvodného výskumu na českom trhu sa potvrdila.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.