Název: Strategie tradiční značky na příkladu Becherovky v letech 2006-2008
Překlad názvu: Strategy of Traditional Brand Shown in an Example of Becherovka in Years 2006-2008
Autoři: Slavíková, Klára ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; NÁHRADNÍ, OPONENT (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/147458

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-450866


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-19, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet