Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 766 záznamů.  začátekpředchozí757 - 766  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Kraváriková, Beata ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Zpracování podnikatelského plánu konkrétní firmy, provedení ekonomického hodnocení metodou finanční analýzy.
The business plan for establishing a restaurant
Pandošová, Petronela ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vytvořit podnikateľský plán, který pomůže při realizaci cíľů a naplnění představ o podnikání v gastronomické oblasti. V teoretické částí jsou popsané jednotlivé části podnikatelského plánu na základě naštudované literatury.Praktická část se zabýva konkrétnim podnikatelským plánem vytvořeným pro restauraci Family v Humennom.
Provozně-marketingová studie gastronomického zařízení
Pertilová, Klára ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Práce je věnována provozně-marketingové studii gastronomického zařízení. Účelem je ověřit, zda je třeba využívat teoretických znalostí marketingového plánování v praxi, analyzovat stávající situaci restaurace a vyvodit opatření na zlepšení současného stavu. První část se týká teorie - gastronomické služby v rámci cestovního ruchu, legislativní úprava podnikání v gastronomii a marketingový mix. Druhá část je samotná analýza restauračního zařízení - jedna kapitola je zaměřena na provoz a druhá na použité marketingové nástroje.
Podnikatelský plán - Fit bar
Kundschofský, Michal ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu k založení restaurace a ověření reálnosti tohoto projektu. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na všeobecné postupy, jak vytvořit podnikatelský plán a je zde popsáno, jak by měl podnikatelský plán podle zkušených autorů a samotných podnikatelů vypadat. Náplní druhé části práce je samotný podnikatelský plán restaurace Fit bar s analýzou tržního prostředí, finančním plánem, marketingovým plánem, či popisem poskytovaných výrobků služeb.
Podnikatelský plán
Slabá, Kateřina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Martinec, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je komplexně shrnout jednotlivé kroky, které je potřeba podstoupit před otevřením vlastního podniku, vypracování podnikatelského plánu pro nově vznikající restauraci a zhodnocení, zda je tento podnikatelský záměr proveditelný, reálný a zda má šanci na úspěch. Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická je zaměřena na vysvětlení stěžejních pojmů souvisejících s danou problematikou, tzn. co je podnikání, podnik, popis profilu úspěšného podnikatelem, činnosti, které by měl podnikatel provést před vlastním podnikáním včetně činností, kterých by se měl vyvarovat. Dále následuje popis nejdůležitějších aspektů podnikatelského plánu, tj. význam, uživatelé, zásady zpracování i podrobná struktura a náležitosti. Praktická část obsahuje konkrétní podnikatelský plán restaurace na Mělnicku. Zabývá se volbou právní formy podniku, optimálním umístěním restaurace a zřizováním provozovny, přes analýzu trhu, tvorbu produktu, plánování vhodné marketingové strategie až po sestavení provozního a finančního plánu včetně prognózy vývoje hospodaření na několik let dopředu. Plán byl tvořen tak, aby mohl být předložen peněžním institucím při žádosti o finanční podporu a zároveň aby mohl sloužit jako stěžejní dokument při strategickém řízení a vedení restaurace jejich majiteli.
Mexická gastronomie v Praze - analýza nabídky a poptávky
Lorenzová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Klima, Michael (oponent)
Cílem práce bylo v prvé řadě zanalyzovat současnou nabídku a poptávku po mexické gastronomii a vyhodnotit potenciál mexické gastronomie v Praze. V rámci analýzy nabídky mexických restaurací bylo sledováno 10 restauračních zařízení v Praze. Pro analýzu poptávky bylo využito vlastního dotazníkového šetření.
Segmentace trhu veřejného stravování
Zatyko, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pejzl, David (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat trh veřejného stravování, resp. pohostinských zařízení, a především pak jeho spotřebitele, mezi nimiž jsem objevoval některé typické skupiny (tržní segmenty), odhaloval jejich význačné charakteristiky a na jejich základě stanovil příslušná marketingová doporučení. To vše se zaměřením především na regiony Prahy a Středočeského kraje.
Podnikatelský plán restaurace "U Zámecké kachny"
Třísková, Hana ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce podává ucelený popis podnikatelského plánu na založení restaurace. Konkretizuje jednotlivé kroky předcházející zahájení činnosti podniku, od rekonstrukce prostor a volby právní formy podnikání, přes tvorbu marketingového a obchodního plánu, až po zhodnocení projektu po stránce finanční. V závěru je pak zvažována jeho realizace.
Analýza konkurence pohostinství a restaurací v městě Prostějov
Krchňáková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kolářová, Blanka (oponent)
Trh gastronomických zařízení v České republice zažívá v posledních letech řadu změn. Příčiny změn můžeme hledat na straně nabídky i poptávky. Stranu poptávky významně ovlivňují rychle se měnící preference zákazníků a jejich kupní síla. Služby, které gastronomická zařízení nabízejí patří k těm, které jsou nejrychleji omezovány v době poklesu nebo stagnace kupní síly zákazníků. Naopak v době růstu kupní síly a životního standardu se restaurace stávají vítaným zpestřením, na které si lidé rychle zvykají. Studie provedené v zemích EU potvrzují, že v době růstu národní ekonomiky předbíhá růst gastronomických segmentů přírůstek HDP a tím v podstatě odstraňuje deficit z období recese a stagnace. Růst životní úrovně a kupní síly obyvatel měl pozitivní efekt na růst počtu restaurací, pohostinství, fast foodů apod. Tradiční restaurace a gastronomická zařízení vznikala zejména ve městech a významná se stala dostupnost v době obědů. Obědová menu jsou jedním z hlavních konkurenčních nástrojů tradičních restaurací. Spolu se změnou životního stylu vzrostl i počet fast foodů a take away restaurací, které jsou využívány také zejména v době obědů a poledních přestávek. Silnou pozici na trhu mají stále tradiční české restaurace. Zákaznické preference se ale mění a zákazníci začínají věnovat pozornost novým restauracím s netradiční kuchyní typu mexická, indická, thajská, jižní Amerika apod. Tradiční restaurace navíc ztratily trochu své exkluzivity a jsou cenově dostupnější v důsledku konkurence s nově vznikajícími pizzeriemi a asijskými restauracemi. Pokud si chce dnes někdo otevřít restauraci nestačí mu jen dobrá lokalita a kvalitní kuchař. Začínající podnikatel musí pečlivě zvažovat, jak bude jeho podnik vypadat, co bude nabízet a na jaké zákazníky se zaměří. Dalším důležitým aspektem je samozřejmě konkurence. Analýza a sledování konkurence umožňuje podniku se odlišit a zaměřit se na jiné zákazníky nebo jim nabídnout něco jiného než konkurent. Odvětví restaurací a pohostinství patří podle odvětvové klasifikace ekonomických činností do oddílu 55. OKEČ 55 zahrnuje hotely, kempy, restaurace, výčepy a bary, účelové stravování a dodávky hotových jídel. V roce 2005 bylo v této oblasti evidováno 50 233 ekonomicky aktivních subjektů z toho 44 138 podniků fyzických osob. Většina z nich se řadí mezi malé podniky do 50 zaměstnanců. V ČR se v gastronomii prodá 17% všech potravin a nápojů. Při tom u nealkoholických nápojů tento podíl činí 20 % a u piva asi 50%.
Podnikatelský plán
Padevět, Tomáš ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Vochozka, Marek (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zpracovat podnikatelský plán pro vznikající společnost provozující restauraci a ověřit reálnost a výhodnost této investice. Teoretická část práce rozebírá předpoklady, které by měl podnikatel splňovat, a okolnosti, jimiž se musí před i po zahájení podnikání zabývat. Praktickou část tvoří samostatný podnikatelský plán použitelný pro investora při žádosti o úvěr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 766 záznamů.   začátekpředchozí757 - 766  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.