Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,382 záznamů.  začátekpředchozí1366 - 1375další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Guerilla marketing
Slezáková, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nový trendem marketingové komunikace, guerilla marketingem. Popisuje jeho základní prvky a zásady, vyjmenovává nedůležitější techniky a média užívaná při guerilla marketingu. Celý trend přibližuje na několika příkladech z praxe. Zároveň se zabývá postavením guerilla marketingu na poli legislativy a etiky a zařazuje průzkum postojů lidí ke klasické reklamě, který je vhodný pro vyvození závěrů o vhodnosti užití guerilla marketingu v současné době.
PŘILEŽITOSTI A OMEZENÍ INTERNETU
Pham, Xuan Son ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo seznámit se s pojmem Informace, s hromadnými sdělovacími prostředky pro přijímání, uchování a přenosu informací. Dále pak seznámit se s pojmem Internet a principem jeho fungování, s nabízenými službami poskytované prostřednictvím Internetu, hlavně s jeho omezením a příležitostmi.
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Valterová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Němec, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
Vývoj mediálního mixu od roku 1996 s výhledem do roku 2016
Bartoň, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat vývoj mediálního mixu od roku 1996 a současně predikovat jeho vývoj i po roce 2008. V teoretické části charakterizuji jednotlivé mediatypy, jejich členění, efektivitu a výhody. V Praktické části analyzuji mediální i makroekonomické trendy, neboť tyto dvě složky jsou navzájem propojeny. Jako odhad budoucího vývoje porovnávám výsledky dotazníkového šetření a statisticky namodelovaná data.
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.
Životní styl - předmět výzkumů a kritérium segmentace
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Udatný, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o životním stylu s důrazem na jeho využití v marketingu. V první části jsou popsány agenturní výzkumy životního stylu aktuálně prováděné v České republice. Druhá část obsahuje pojednání o principech a metodách segmentace trhu a příklad segmentace trhu finančních služeb na základě charakteristik životního stylu. V závěru jsou doporučení pro marketingovou orientaci vůči jednotlivým segmentům.
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).
Reklamní a mediální trh ČLR
Rezek, Tomáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Přibová, Marie (oponent)
Cílem této práce je přiblížit evropským podnikatelům čínský reklamní a mediální trh. Efektivní marketing je nedílnou součástí jakékoliv úspěšné obchodní strategie. V případě Čínské lidové republiky to platí obzvlášť, především kvůli tvrdé konkurenci. Marketing úzce souvisí s kulturním prostředím, které bezprostředně ovlivňuje celou ekonomiku. Základní informace týkající se čínské ekonomiky jsou v první části mé práce. Dále se věnuji klíčovým kulturním aspektům, které podle mého názoru nejvíce ovlivňují chování Číňanů a zároveň dělají největší problémy zahraničním společnostem při vstupu na čínský trh. Druhá část práce se týká analýzy vývoje mediálního trhu. V této části pracuji především s vývoji výdajů na reklamu v jednotlivých médiích. Při analýze použvám srovnání se Spojenými státy, které představují zemi s plně rozvinutým reklamním a mediálním trhem. Ve třetí části mé práce se věnuji reklamě jako takové. Zkoumám různé druhy reklamy a na jejich ukázkách vysvětluji působení čínské kultury. Poslední část mé práce se týká světové výstavy EXPO 2010, která se bude konat v Šanghaji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,382 záznamů.   začátekpředchozí1366 - 1375další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.