Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikatelského plánu pro novou firmu
Slezáková, Martina ; Šišková, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu. Předmětem založení je elektronický obchod s originálními obrazy. První část práce je tvořena teoretickým zá-kladem, práce pokračuje přes dotazníkový průzkum až k sestavení reálného podnikatel-ského záměru. Poslední zmiňovanou část prolínají mé doporučení a návrhy k jednotlivým problematikám.
Československo v 60. letech 20. století z hlediska teorie nedemokratických režimů
Slezáková, Martina ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Diplomová práce Československo v 60. letech 20. století z hlediska teorie nedemokratických režimů se zabývá politickým, ekonomickým a společenskýcm vývojem, zejména tzv. Pražským jarem 1968. Reforma v roce 1968 představovala pokus o přeměnu československého komunistického režimu. Cílem bylo vytvořit z Československa moderní průmyslovou společnost, vymanit se z plné podřízenosti k Sovětskému svazu ovšem s vedoucí silou komunistické strany. Z toho důvodu rok 1968 zaujímá v naší poválečné historii významné místo. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sedmi kapitol. První část je věnována nedemokratickým teoriím zejména totalitarismu a autoritarismu. Druhá část začíná událostmi v komunistickém Československu v letech 1948 až 1960. A následně zbylá část práce je věnovaná hlavnímu tématu diplomové práce, a to Československu v 60. letech 20. století. Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat situaci v Československu v 60. letech, určit příčiny a důsledky tzv. Pražského jara 1968 a pokusit se přiřadit k Československu v 60. letech určitý typ nedemokratického režimu a zjistit tak, kde se Československo nacházelo na pomyslné škále od totalitarismu k demokracii v tomto období.
Kvalita života pacientů se syndromem diabetické nohy
Slezáková, Martina ; Dvořáková, Gabriela (vedoucí práce) ; Borkovcová, Jitka (oponent)
Author: Martina Slezáková Institution: Institute of social medicine, Charles Univerzsity - Faculty of Medicine in Hradec Kralove Thesis title: The quality of life of patients with diabetic foot syndrome Supervisor: Bc. Gabriela Dvořáková Number of attachment: 89 Year: 2012 Keywords: quality of life, diabetes mellitus, diabetic food syndrome Thesis deals with the quality of life of patients with diabetic foot syndrome. The emphasis is on whether respondents comply with the therapeutic mode, and if and how their illness limits in everyday life. The work is divided into part of the theoretical and empirical. The concept of quality of life appears and examines in different scientific disciplines since the mid-20th century. The first chapter the theoretical part of the work deals with the definition of the concept of and methods of the survey on the quality of life. The second chapter covers the disease diabetes mellitus as a whole. This chapter has been included for better orientation in the subject and its consistency. In all directions, points out the importance of a good compensation for illness and compliance with therapeutic mode. The third chapter expands upon the issue of diabetic foot syndrome. Informs you about the causes, symptoms, prevention, treatment and types of diabetických defects....
Návrh podnikatelského plánu pro novou firmu
Slezáková, Martina ; Šišková, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu. Předmětem založení je elektronický obchod s originálními obrazy. První část práce je tvořena teoretickým zá-kladem, práce pokračuje přes dotazníkový průzkum až k sestavení reálného podnikatel-ského záměru. Poslední zmiňovanou část prolínají mé doporučení a návrhy k jednotlivým problematikám.
Marketingová strategie při zavádění produktu Becherovka Lemond
Slezáková, Martina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Diplomová práce na téma marketingová strategie při zavádění produktu Becherovka Lemond se zabývá analýzou launchové kampaně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá charakteristikou marketingového mixu a řízením značky. Praktická část obsahuje analýzu trhu alkoholu v České republice a spotřebitelských trendů a rozbor dosavadní marketingové strategie firmy. Důkladně se pak práce zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie při zavádění nového produktu na trh. Součástí je i vlastní spotřebitelský výzkum. V závěru je provedeno celkové vyhodnocení kampaně a jsou navržena i doporučení pro případný další vývoj.
Guerilla marketing
Slezáková, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nový trendem marketingové komunikace, guerilla marketingem. Popisuje jeho základní prvky a zásady, vyjmenovává nedůležitější techniky a média užívaná při guerilla marketingu. Celý trend přibližuje na několika příkladech z praxe. Zároveň se zabývá postavením guerilla marketingu na poli legislativy a etiky a zařazuje průzkum postojů lidí ke klasické reklamě, který je vhodný pro vyvození závěrů o vhodnosti užití guerilla marketingu v současné době.

Viz též: podobná jména autorů
4 SLEZÁKOVÁ, Markéta
3 Slezáková, Magdalena
1 Slezáková, Maria
4 Slezáková, Markéta
1 Slezáková, Michaela
3 Slezáková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.