Název:
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Překlad názvu:
Communication strategy proposal for a language school
Autoři:
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).The aim of the thesis is to propose a suitable communication strategy for a newly established language school that should start operating in a rather small czech town. The theoretic part includes an explanation of terminology and types of research used in marketing communication, description of ATL, BTL and PR communication, a few words about the importance of Corporate Identity (basis for communication) and description of tools that are used in the application part of the thesis. The application part starts with starts with monitoring of surroundings (competition, inhabitants, possible channels for communication activities), continues with a description of a launguage school, then follows assortment of inhabitans into suitable target groups and a proposal of strategic communication plan for the forthcoming year, more detailed attention is paid to the activities that are planned to be pursued during the first half of the first year (launch).
Klíčová slova:
analýza životního stylu cílových skupin; ATL; BTL; corporate identity; cílová skupina; komerční komunikace; monitoring konkurence; média; PR; reklamní nosiče; sociodemografická analýza; ATL; BTL; corporate identity; marketing communication; marketing research; media; monitoring of competition; PR; sociodemografic and lifestyle characteristics of target groups; target group; terminology used in media world
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8165