Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,381 záznamů.  začátekpředchozí1356 - 1365dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových komunikačních aktivit homeopatického přípravku Oscillococcinum v ČR
Franta, Jaroslav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se zabývá analýzou televizní reklamy homeopatického přípravku proti chřipce a nachlazení Oscillococcinum v České republice. První část je věnována teoretickému základu, zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace, metody stanovení marketingového rozpočtu a především na mediální plánování. Praktická část nejprve seznamuje se společností Boiron CZ a přípravkem Oscillococcinum a dále se věnuje televizní reklamě za období posledních dvou let. Za pomoci monitoringu mediálních výdajů analyzuje celý segment a hlavní konkurenty, data z výzkumu MML-TGI pak pomáhají při definici cílové skupiny a podrobnějšímu zkoumání jejích charakteristik, postojů a konzumace médií. Práce se dále zabývá analýzou dat sledovanosti z TV Metru a v neposlední řadě dokládá vliv televizní reklamy na vývoj prodejů přípravku Oscillococcinum za pomoci dat z výzkumu IMS Health.
Functions of Traditional and New Media in the Push towards Impact- based Advertising
Kaston, Josh ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce pokrývá jak nová tak tradiční média v souvislosti s impact- based reklamou. V práci je vytvořen nový model 8 faktorů, jehož smyslem je vystihnout silné a slabé stránky deseti různých médií. Diplomová práce se také zabývá novými a budoucími trendy v marketingu.
Připrava medialni kampane pro Cestovni Kancelař Tapír
Monakov, Vladislav ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Bradáč, Jan (oponent)
V následující práci se popisuje průběh výtváření mediální strategie pro Cestovní Kancelář.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Body Image v kontextu soudobé společnosti
Rolínek, Igor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Shivairová, Olga (oponent)
Práce se zabývá pojmem body image - vymezuje základní definici tohoto problému, sleduje kulturní vlivy a historický vývoj a charakterizuje základní kvantitativní veličiny (BMI, WHR, BIA).V následující části pojednává o vlivu mediální prezentace tělesného ideálu na utváření body image člověka a směřuje toto sledování na cílovou skupinu gayů. Ve výzkumné části řeší prostřednictvím dotazníkového šetření současnou situaci této problematiky v gay subkultuře v porovnání se vzorkem heterosexuálních mužů. V druhé části výzkumu využívá metody obsahové analýzy v gay filmografii, pomocí které porovnává mediální obraz gayů s reálnou situací a zkoumá mediální vliv na utváření gay ideálu.
Internet a globalizace
Záruba, Miloslav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá změnami, které způsobily globalizace a rozšíření internetu. Zabývá se důvěryhodností jednotlivých typů informačních zdrojů. Dále jsou analyzovány změny na mediálním trhu, způsobené nástupem internetových médií a jejich dopad na běžného uživatele zpravodajství na internetu. V práci jsou též zkoumány faktory mající vliv na interpretaci zpráv. Další část práce se zabývá internetovými portály a jejich informačním přínosem. Následující kapitoly se zabývají internetovými obchody, online finančními službami pro retailové klienty. Poté jsou diskutovány možnosti v podnikání na trhu internetových komunit a jejich informační význam. V souvislosti s Open source komunitami jsou analyzovány změny na trhu s komerčním softwaru.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.
Vliv informační společnosti na jednotlivce
Trejbal, Pavel ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Kalousek, Jaromír (oponent)
Tato práce přináší pohled na vybrané vlivy, kterými informační společnost působí na své jednotlivé členy ? na nás samotné. Účelem práce je vymezit informační společnost, popsat uvedené vlivy a následně skrze provedený výzkum ověřit, zda-li na jednotlivce skutečně působí, případně zvážit jejich možné důsledky. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku, který byl předložen padesáti respondentům z řad studentů.
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Seidner, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.
Guerilla marketing
Slezáková, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nový trendem marketingové komunikace, guerilla marketingem. Popisuje jeho základní prvky a zásady, vyjmenovává nedůležitější techniky a média užívaná při guerilla marketingu. Celý trend přibližuje na několika příkladech z praxe. Zároveň se zabývá postavením guerilla marketingu na poli legislativy a etiky a zařazuje průzkum postojů lidí ke klasické reklamě, který je vhodný pro vyvození závěrů o vhodnosti užití guerilla marketingu v současné době.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,381 záznamů.   začátekpředchozí1356 - 1365dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.