Název: Analýza marketingových komunikačních aktivit homeopatického přípravku Oscillococcinum v ČR
Překlad názvu: Analysis of marketing communication acitivites of homeopatic product Oscillococcinum in Czech republic
Autoři: Franta, Jaroslav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: média; plánování; televizní reklama; media; planning; TV commercial

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15097

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11067


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet