Název:
Analýza marketingových komunikačních aktivit homeopatického přípravku Oscillococcinum v ČR
Překlad názvu:
Analysis of marketing communication acitivites of homeopatic product Oscillococcinum in Czech republic
Autoři:
Franta, Jaroslav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou televizní reklamy homeopatického přípravku proti chřipce a nachlazení Oscillococcinum v České republice. První část je věnována teoretickému základu, zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace, metody stanovení marketingového rozpočtu a především na mediální plánování. Praktická část nejprve seznamuje se společností Boiron CZ a přípravkem Oscillococcinum a dále se věnuje televizní reklamě za období posledních dvou let. Za pomoci monitoringu mediálních výdajů analyzuje celý segment a hlavní konkurenty, data z výzkumu MML-TGI pak pomáhají při definici cílové skupiny a podrobnějšímu zkoumání jejích charakteristik, postojů a konzumace médií. Práce se dále zabývá analýzou dat sledovanosti z TV Metru a v neposlední řadě dokládá vliv televizní reklamy na vývoj prodejů přípravku Oscillococcinum za pomoci dat z výzkumu IMS Health.The work deals with the analysis of Oscillococcinum TV commercial in the Czech republic. Oscillcoccinum is a homeopatic product which is usually used against flu and cold. First part of the thesis deals with theoretic bases, focus is on marketing communication tools, methods of marketing budget determination and on planning media campaigns. In the practical part there is an introduction of Boiron CZ corporation and Oscillococcinum product. The thesis deals with TV advertisement for the past two years. Monitoring of media expenditure analyses the whole segment and the strongest competition, data from MML-TGI research helps with target audience definition and its detail examination (characteristics, attitudes, media consummation etc.). Last part deals with TV Metr (the ratings research) data analysis and, last but not least, illustrates the sales increase according to the TV campaign (based on IMS Health research data).
Klíčová slova:
média; plánování; televizní reklama; media; planning; TV commercial
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15097